שלמה שרון לעוזני: סוכני המכס אינם קשורים לכשלי ה-TOS

לטענת יו"ר ארגון התאגידים לסוכני המכס ניסיון בשידור למערכת ה-TOS של נמל אשדוד. "לא מקובל עלינו כי הינך מסיט את התקלות בהפעלת ה- TOS לכיוון סוכני המכס"


00:00 ,01.11.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

לטענת יו"ר ארגון התאגידים לסוכני המכס ניסיון בשידור למערכת ה-TOS של נמל אשדוד. "לא מקובל עלינו כי הינך מסיט את התקלות בהפעלת ה- TOS לכיוון סוכני המכס"
 
שלמה שרון, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, פנה אתמול במכתב למנכ"ל חברת נמל חיפה עמוס עוזני בנוגע לפעילות מערכת ה-TOS בנמל. עותקים ממכתבו של שרון הועברו לגד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, ולראובן צוק, נשיא לשכת הספנות.
 
שרון ציין בפני עוזני כי חברי הארגון קראו את תגובתו ליו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש, לפיה סוכני המכס הם אלה שאשמים בתפקוד הקלוקל של מערכת ה-TOS בנמל חיפה.
 
"לא מקובל עלינו כי הינך מסיט את התקלות בהפעלת ה- TOS לכיוון סוכני המכס", ציין שרון במכתבו לעוזני, והוסיף כי סוכני המכס אינם קשורים לכשלים בזיהוי משאיות לאחר שאלו נכנסו לנמל.
 
"לנו ניסיון מצטבר של מספר חודשים בשידור למערכת ה- TOS של נמל אשדוד. הנתונים הנדרשים לשידור למערכת נהירים לנו ואחוזי השגיאות ברמה סבירה", כתב שרון לעוזני והוסיף כי הוא מקווה שלאחר הלקחים שהופקו כתוצאה מהפעלת המערכת ברציף המערבי, והמידע אשר נצבר בנמל אשדוד, הפעלת המערכת בנמל חיפה תהיה טובה.
 
שרון מוסיף ומציין כי "לא יצאנו בהכרזות נגדכם ולא שיסינו את לקוחותינו בכם, למרות הנזק שנגרם לכולנו, מאחר וברור לנו כי אין פתרון ממוחשב ומודרני אחר, זולת ה-TOS".
 
שרון אף ציין במכתבו לעוזני כי "תגובתך אינה הולמת את היחס לו אנו זכאים כמייצגים וכלקוחות הנמל".
 
שרון איחל לחברת נמל חיפה פתרון מהיר של הבעיות והצלחה בהטמעת והפעלת המערכת.

טרם נמסרה תגובת נמל חיפה לדברים.