ברוש ולין בירכו את גד שפר כיו"ר איגוד המשתמשים

"אנו הח"מ מברכים על מינויו של מר גד שפר בהמשך להליך הבחירה שנערך בלשכת המסחר בחיפה", כתבו ראשי הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש- נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר מכון היצוא ואוריאל לין- נשיא איגוד לשכות המסחר, במכתב אל חברי הנהלת איגוד המשתמשים בהובלה ימית


00:00 ,20.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

"אנו הח"מ מברכים על מינויו של מר גד שפר בהמשך להליך הבחירה שנערך בלשכת המסחר בחיפה", כתבו ראשי הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש- נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר מכון היצוא ואוריאל לין- נשיא איגוד לשכות המסחר, במכתב אל חברי הנהלת איגוד המשתמשים בהובלה ימית.
 
בפנייתם המשותפת לחברי הנהלת איגוד המשתמשים, ציינו השניים כי מאחר ואיגוד המשתמשים אינו עמותה רשומה ואין למעשה תקנון כתוב, אמנה או כל הסכם מחייב אחר בין השותפים באיגוד המנחה את דרך בחירת היו"ר ואת התנהלות האיגוד, הסכימו הארגונים הכלכליים לנסח תקנון מוסכם ולהסדיר את פעילות איגוד המשתמשים בהובלה ימית. התקנון יוגש לדיון ואישור הנהלת האיגוד תוך שישה חודשים ולאחר אישור התקנון תיערכנה בחירות למוסדות האיגוד על פי התקנון החדש.
 
בהקשר לכך, מר איל מלמוד טען בשבועות האחרונים כי הגוף שבידו הסמכות לקבוע את יו"ר האיגוד הוא הנהלת האיגוד, ולטענת מלמוד מינויו של שפר כלל אינו תקף ויש לקבל את אישור הנהלת האיגוד למינוי.
 
ברוש ולין ציינו כי הם תומכים ומצטרפים למסורת רבת שנים הקובעת כי יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית ייקבע על ידי לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון.
 
"ראשי הארגונים מוקירים ומודים למר איל מלמוד – היו"ר היוצא על תרומתו בשנים בהן כיהן, מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו", חתמו ברוש ולין בפנייתם.
 
בשבועות האחרונים בירכו מכובדים רבים את גד שפר על מינויו כיו"ר האיגוד. בין המברכים חברי כנסת ושרים, תעשיינים וסוחרים רבים, נשיא לשכת הספנות- נחום גנצרסקי, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל- שלמה שרון ורבים אחרים.
 
מינויו של שפר כיו"ר איגוד המשתמשים יובא לידיעת הנהלת האיגוד בישיבתו הקרובה.