משלחת אנשי עסקים בראשות אוריאל לין תבקר בנמל עקבה

לדברי לין, "חברי המשלחת יבדקו אם לנמל עקבה, המנוהל כיום ע"י חברת הנמלים של סינגפור הפועלת לשדרוגו, יש יכולות אופרטיביות וממשיות לשמש חברות ישראליות למטרות יבוא ויצוא בין ישראל והמזרח הרחוק"


00:00 ,23.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת אנשי עסקים בראשות אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, תבקר בתחילת שבוע הבא בנמל עקבה שבירדן. לדברי לין, "חברי המשלחת יבדקו אם לנמל עקבה, המנוהל כיום ע"י חברת הנמלים של סינגפור הפועלת לשדרוגו, יש יכולות אופרטיביות וממשיות לשמש חברות ישראליות למטרות יבוא ויצוא בין ישראל והמזרח הרחוק".
 
לין הוסיף כי ביקור זה נעשה במסגרת מדיניות משרד התמ"ת להידוק יחסי הכלכלה והסחר עם ירדן.
 
המשלחת כוללת את אנשי העסקים - אמיר שני, יו"ר ועדת הכספים באיגוד; אורן שחור, יו"ר הוועדה הבינלאומית; עודד פלר, נשיא לשכת מסחר חיפה; דנה עדי, מנכ"ל לשכת המסחר אילת; גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית; שלמה שרון, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס; לבנת קיזנר, מנהלת תחום ענפי באיגוד; דבורה פוקס, מנהלת האגף לסחר בינלאומי באיגוד.
 
חברי המשלחת יבקרו במשרדי הרשות של אזור הסחר של עקבה (Aqaba Special Economic Zone Authority ), יסיירו במסוף המטענים של עקבה ובאזור התעשייה הבינלאומי. במסגרת זו הם יפגשו עם מנהל הרשות וסגנו, מנכ"ל מסוף המטענים ומנהל אזור התעשיה.