ארגון הגג של סוכני המכס: להיערך לקראת אפשרות של שביתה במכס בתחילת ספטמבר

אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, פנה לחברי הארגון בקריאה להיערך לקראת האפשרות של שביתה במכס, בתחילת חודש ספטמבר. לדבריו, מאחר ואנו בפתחה של עונת החגים, תקופה שבה הלחץ רב, יש לתת את הדעת לנושא ולנקוט בפעולות הדרושות


00:00 ,16.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, פנה לחברי הארגון בקריאה להיערך לקראת האפשרות של שביתה במכס, בתחילת חודש ספטמבר. לדבריו, מאחר ואנו בפתחה של עונת החגים, תקופה שבה הלחץ רב, יש לתת את הדעת לנושא ולנקוט בפעולות הדרושות.

שני ציין שכפי שכבר ידוע, עובדי המדינה בכלל ועובדי אגף המכס בפרט הכריזו על סכסוך עבודה, במטרה לפתוח בשביתה בתחילת חודש ספטמבר הקרוב. ההכרזה על סכסוך העבודה קיבלה את אישור ההסתדרות ולכן קיימת סבירות גבוהה שבהעדר התערבות ממשלתית מקדימה תפרוץ השביתה כבר בתחילת החודש הקרוב.

"מאחר ואין אנו יודעים כיצד יתפתח המו"מ בין נציבות שירות המדינה לעובדים ומה תהייה מידת ההצלחה אותה ישיגו הצדדים, כדי למנוע את השבתת המגזר, אנו ממליצים בכל לב שהחברים יבהירו ללקוחותיהם את האפשרות העומדת על הפרק וכי יפעלו לשחרור מוקדם של מטענים מהנמלים, מהמסופים ומהמחסנים הרשויים", אמר שני.