עוזני: פיתוח שלב ב' בחיפה יחולל צמיחה בחיפה ובאזור כולו

מנכ"ל חברת נמל חיפה אמר את הדברים במהלך טקס לציון השנה החדשה. עוזני ציין כי נמל חיפה הוא הנמל הבינלאומי הגדול של ישראל ומסר כי ההנהלה נמצאת במגעים עם חברות ספנות בינ"ל לפקידה בחיפה


00:00 ,04.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת נמל חיפה אמר את הדברים במהלך טקס לציון השנה החדשה. עוזני ציין כי נמל חיפה הוא הנמל הבינלאומי הגדול של ישראל ומסר כי ההנהלה נמצאת במגעים עם חברות ספנות בינ"ל לפקידה בחיפה
 
כמו בכל שנה ערכה הנהלת נמל חיפה טקס לציון השנה החדשה, אירוע אליו הגיעו מכובדים כמו יונה יהב, ראש עיריית חיפה, עודד פלר, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, דוד חרמש, יו"ר הדירקטוריון של חברת נמל חיפה, ברוך זלץ, יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית ואישים נוספים אשר נשאו דברים ובירך את הנוכחים בשנה טובה ופוריה.
 
עמוס עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, ציין בדבריו כי רציף הכרמל מיובש ויהיה מוכן לפעילות בסוף 2008. עוזני אף התייחס לתוכנית האב האסטרטגית של חנ"י לפיתוח נמלי ישראל וטען כי שלב ב' בפיתוח נמל חיפה יחולל צמיחה עבור פעילות הנמל וכן עבור העיר חיפה, דבר שיתבטא באופן ישיר בגידול במספר העובדים וכן באופן עקיף בגידול היקף העסקים בכל אזור הצפון.
 
עוזני קרא לכל הנוכחים להתאחד ולהתאגד על מנת להשפיע על הממשלה ולהחליט על פיתוח שלב ב' בנמל חיפה. "נמל חיפה הוא הנמל הבינלאומי הגדול של ישראל בעוד נמל אשדוד הוא נמל מקומי", אמר עוזני. "נמל חיפה משרת כבר עכשיו מדינות כמו ירדן ועיראק ועל כן מן הראוי ששלב הפיתוח האסטרטגי הבא יהיה בחיפה".
 
עוזני המשיך ואמר כי חברות בינ"ל נוספות חוזרות חיפה כמו אוורגרין, שתשוב לפקוד את הנמל בעוד שבועיים, זאת לצד שתי חברות שעוזני לא נקב בשמן. עוזני הוסיף ואמר כי ההנהלה נמצאת במגעים עם חברות ספנות נוספות.
 
כמה שעות לפני כן ציינה לשכת הספנות את פתיחת המשרדים המחודשים של הלשכה בטקס חגיגי, וזאת בנוכחות נציגים מחברות הספנות, השילוח, מערך המכס, האחסנה, נציגי נמל חיפה. ראובן צוק, נשיא הלשכה, בירך בהזדמנות זאת את הנוכחים בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה.