נמל אשדוד יקיים דיון פתוח בין גורמים מהספנות, המכס, המובילים והמשלחים

מנהל נמל אשדוד, שאול רותם, יקיים בתחילת מרץ "דיון פתוח" בנמל אשדוד, שבו ייקחו חלק גופים מרכזיים בענף הספנות הסחר והלוגיסטיקה. המפגש, שהינו ראשון מסוגו, נועד לשפר את מערכת העבודה בין כל הגורמים הפועלים בשטח הנמל ובסמוך לו


00:00 ,10.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
המפגש, שהינו ראשון מסוגו, יתקיים בתחילת מרץ והוא נועד לשפר את מערכת העבודה בין כל הגורמים הפועלים בשטח הנמל ובסמוך לו

מנהל נמל אשדוד, שאול רותם, יקיים בתחילת מרץ "דיון פתוח" בנמל אשדוד, שבו ייקחו חלק גופים מרכזיים בענף הספנות הסחר והלוגיסטיקה ובינהם נשיאות לשכת הספנות, נציגות בכירה של ארגון המובילים, נציגות הנהלת בית המכס אשדוד ונציגות סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה הנמלית של מדינת ישראל שבה נוקט מנהל נמל ביוזמה מסוג זה, שנועדה לנסות ולשפר את מערך העבודה של הנמל מול ציבור לקוחותיו. שאול רותם מבקש לקיים, במסגרת המפגש, דיון פתוח בין כל הגורמים הפועלים בנמל ובסמוך לו, מתוך כוונה להשיג את המטרה המשותפת של שיפור מערכת העבודה בין כלל הגורמים. במסגרת הדיון יועלו נושאים בעלי חשיבות לתפקוד היום יומי של הנמל וזאת במטרה לנסות ולהביא לפתרון מוסכם וסביר של הבעיות עם כלל הגופים.

אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, מציין כי מדובר ביוזמה ברוכה. לדבריו, כדאי ורצוי לנצל את המפגש בכדי להעלות על סדר היום נושאים בעלי חשיבות למגזר השילוח ועמילות המכס, ולשפר את תהליכי העבודה עם שאר הגורמים.

שאול רותם, מנהל נמל אשדוד, אומר: "אני רואה חשיבות רבה להיפגש בפורום רחב של גופים שכולם קשורים, במסגרת עבודתם, עם פעילות הנמל. בפורום כזה ניתן להעלות בעיות ובאופן מיידי גם למצוא פתרונות שהמשמעות שלהם היא שיפור מיידי ברמת השירות של הנמל".