הרמת כוסית בנמל חיפה לכבוד חג הפסח

עמוס עוזני ציין כי הנמל עומד בפני קליטת 50 עובדים חדשים בנמל. דוד חרמש התייחס לתוכניות הפיתוח של חנ"י באומרו כי נמל חיפה הינו ההשקעה האסטרטגית הנכונה של מדינת ישראל


00:00 ,29.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

עמוס עוזני ציין כי הנמל עומד בפני קליטת 50 עובדים חדשים בנמל. דוד חרמש התייחס לתוכניות הפיתוח של חנ"י באומרו כי נמל חיפה הינו ההשקעה האסטרטגית הנכונה של מדינת ישראל
 
בפני קהל רב של מוזמנים נערכה ביום רביעי השבוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח בבית הנתיבות של נמל חיפה.
 
בין המברכים היו איציק בן שבת, נציג העובדים בשמו של מאיר תורג'מן, יו"ר ועד העובדים, יגאל כהן, יו"ר ההסתדרות בחיפה, ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות, גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, עמוס עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, דוד חרמש, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה,  ויונה יהב, ראש עיריית חיפה.
 
עמוס עוזני, מנכ"ל חברת נמל חיפה, ציין כי במשך השנתיים האחרונות – המחלוקות עם העובדים הן מינוריות. "הנמל עומד בפני קליטת 50 עובדי תפעול ואני מאמין כי התפוקה תגדל בעקבות כך". עוזני ציין כי היום הנמל עובד כ-20 וחצי שעות ביממה כאשר המטרה היא להגיע לקרוב ל-24 שעות עבודה ביממה.
 
דוד חרמש, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, התייחס בדבריו לתוכנית האב של חברת נמלי ישראל ל-50 השנים הבאות וציין כי נמל חיפה הוא ההשקעה האסטרטגית הנכונה של מדינת  ישראל.
 
גם יונה יהב, ראש עיריית חיפה, ציין כי פיתוח הנמל משתלב היטב עם שאר נושאי הפיתוח בעיר.
 
יגאל כהן מהסתדרות ציין כי העובדים הם אנשים נאמנים העושים עבודה ראויה.
 
ראובן צוק ציין בדבריו כי "מה שגרם בעיקר להמתנות של אוניות הם מחסור בתשתיות כגון רציפים, שטחי אחסנה, שובר הגלים". צוק ציין את הקלות הבלתי נסבלת שבה שני הצדדים השותפים למשא ומתן – ההנהלה והעובדים – מחליטים להתעמת. צוק הציע כי נמל חיפה יחזור לשקט התעשייתי שאפיין אותו בעבר.