האוצר ההסתדרות ועובדי הנמלים הגיעו להסכמות

כשבוע לאחר כניסתו לתוקף של חוק הנמלים, הושגו לפנות בוקר סיכומים בין האוצר לבין נציגי ההסתדרות וועדי הנמלים, מה שסולל את הדרך לחתימה על ההסכם, היום בשעות הבוקר


00:00 ,24.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

כשבוע לאחר כניסתו לתוקף של חוק הנמלים, הושגו לפנות בוקר סיכומים בין האוצר לבין נציגי ההסתדרות וועדי הנמלים, מה שסולל את הדרך לחתימה על ההסכם, היום בשעות הבוקר.
 
דודו פרץ, יו"ר צוות המו"מ של נמל חיפה, אמר הבוקר כי העובדים שבעי רצון על כך שצלח בידם להביא לשינויים בחוק שמקובלים עליהם. לדבריו, עמידתם האיתנה של העובדים על עמדותיהם, כמו גם העובדה שנציגי הארגונים השונים, שרגא ברוש- נשיא התאחדות התעשיינים, נחום גנצרסקי- נשיא לשכת הספנות וגד שפר- יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית הבהירו לאנשי האוצר שהם לא יסכימו לשביתה אפילו בת שעה אחת, הובילו את האוצר למסקנה להיכנס למו"מ רציני וממצה.
 
"האוצר הבין שהעובדים מסכימים להתייעלות, אך ההתייעלות חייבת להתקבל בהסכמה מלאה של העובדים. העובדים הם בראש ובראשונה אזרחי המדינה וככאלה היה ברור להם ששביתה היא דבר רע. גילינו אחריות והגענו להסכמות מבלי להשבית את הנמל", הוסיף פרץ.
 
דודו פרץ שיבח את מעורבותו האישית ותרומתו הרבה של שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, שהפעיל, כשהתעורר הצורך, את השפעתו על קובי הבר ועל שר האוצר נתניהו על מנת לקרב את ההסכם לחתימה.