ארגון הגג של סוכני המכס פנה לסוכני האניות במטרה לקדם את נושא הטמעת מסרים אלקטרוניים

מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, פנה אתמול במכתב שהופנה אל סוכני האניות ואל נשיא לשכת הספנות - מר איתן רפפורט, וזאת במטרה לקדם את נושא הטמעת המסרים


00:00 ,02.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ארגון הגג של סוכני המכס מעוניין לרתום את סוכני האנייה על מנת לקדם את נושא העברת המסרים בין כל המעורבים בפעילויות הסחר הימי
 
מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, פנה אתמול במכתב שהופנה אל סוכני האניות ואל נשיא לשכת הספנות - מר איתן רפפורט, וזאת במטרה לקדם את כל נושא הטמעת המסרים של פקודת מסירה, אישור ו- Booking.

במכתבו, מציין מר פינטוב כי לאור ההתפתחות אשר חלה בתקופה האחרונה בהעברת מסרים בין השותפים העסקיים בקהיליית הסחר הימי, מעלה ארגון הגג של סוכני המכס את הצורך לקבל מסוכני האנייה 2 מסרים חדשים :
א. פקודת מסירה.
ב. אישור / תגובה ל- Booking.

עוד צויין כי שני מסרים אלה מהווים נדבך חשוב בשני פרויקטים קהילתיים הנמצאים כיום בשלבי פיתוח מתקדמים, שהם פרויקט מצהרים ופרויקט נל"ן.
 
מר פינטוב הוסיף כי בפרויקט המצהרים נדרש מסר פקודת מסירה גם לצורך העברת החזקה על העסקה מהמוסר למקבל וגם כדי שישונה סטטוס העסקה. שינוי זה הוא נקודת ציון חשובה במחזור החיים של העסקה, כאשר האפשרות להעביר תיקונים בפרטי העסקה תלויה תלות מוחלטת בסטטוס העסקה (האם הופקה פקודת מסירה או לא).

בנוסף, מסר אישור Booking, יאפשר למבצע ההזמנה לקבל את התגובה להזמנת מקום ולעדכן את בסיס הנתונים ויחסוך את הצורך בבירורים טלפוניים. במקביל, סוכן המכס יוכל להיערך בהתאם לתוכן המסר שיתקבל כתגובה.