איגוד המשתמשים הפלסטיני פונה בבקשה לעזרה

לאור הסגר הכללי על עזה ולאור פנייתו של מנכ"ל איגוד המשתמשים הפלסטיני פנתה הנהלת ארגון התאגידים לחבריה בבקשה לנקוט בפעולות אשר יכולות למזער את הנזקים הנגרמים למגזר


00:00 ,03.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור הסגר הכללי על עזה ולאור פנייתו של מנכ"ל איגוד המשתמשים הפלסטיני פנתה הנהלת ארגון התאגידים לחבריה בבקשה לנקוט בפעולות אשר יכולות למזער את הנזקים
 
הנהלת ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים קיימה במהלך חודש יוני פגישה עם מר מג'די חליל, מנכ"ל איגוד המשתמשים הפלסטיני.
 
במסגרת הפגישה סוכם על שורה של קווים מנחים להידוק שיתוף הפעולה בין שני הארגונים, בהם הסכמה על מספר נושאים כגון הנפקת חשבוניות בשפה האנגלית (או בשפה הערבית), אשר מבחינת חברי איגוד המשתמשים הפלסטיני יהווה צעד רב משמעות לשיפור שיתוף הפעולה עם חברי הארגון. בנוסף, התחייבו שני הצדדים להעניק טיפול יעיל וללא משוא פנים בתלונות של חברי איגוד המשתמשים הפלסטיני במסגרת הוועדה האתית של ארגון התאגידים.
 
לאור הסגר הכללי על עזה והמצב הביטחוני המתוח בשבוע האחרון ולאור פנייתו של מנכ"ל איגוד המשתמשים הפלסטיני, פנתה הנהלת ארגון התאגידים אל חבריה בבקשה לנקוט בכל פעולה או יוזמה אשר יכולה למזער את הנזקים הנגרמים למגזר הפלסטיני עקב המצב, בעיקר בנושא האחסנות וההשהיות.
 
איגוד המשתמשים הפלסטיני השיג במקביל סיכום עם הנהלות נמלי אשדוד וחיפה בדבר חיוב דמי אחסנה בנמלים לפיו חברי האיגוד הפלסטיני, יבואנים ויצואנים, יקבלו 6 ימי אחסנה חופשיים מתשלום בנמל חיפה ובנמל אשדוד.