לאחרונה התקיימה פגישה לקידום ושדרוג פרויקט ״לילה טוב״ עם יו״ר חנ״י, עוזי יצחקי, מנכ"ל חנ״י, שלמה ברימן, יו״ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש, מנכ״ל מועצת המובילים והמסיעים, דוד כוכבא, נשיא לשכת הספנות, ד״"ר יורם זבה, נציגי המסופים העורפיים וגורמים נוספים.
נציגי מועצת המובילים העלו בפגישה את הבעיה העיקרית מבחינתם והיא העובדה שהמסופים פועלים עד השעה 17:00, בעוד המשאיות פועלות עד השעה 19:00 - 18:00 בהתאמה לשעת תחילת יום העבודה.
לטענת נציגי מועצת המובילים, כך בדיוק נוצר כשל לוגיסטי: משאית שלא מספיקה לפרוק את המכולה הריקה עד 17:00, ממתינה ליום שלמחרת על מנת לפרוק אותה ולמעשה מתחילה את יום העבודה בשעה 8:00, אחרי שהנהג צבר כבר כשעתיים עבודה, אותן שעתיים שחסרות לו בכדי להשלים משימה בסוף היום. הנמלים כמובן פתוחים לקליטת משאיות על כלל העלויות המתלוות לכך, אולם פערי המחירים בין האחסנה בנמל העומדים על 400 שקל ביממה לבין מחירי המסופים שעומדים על 50 שקל ליממה, יוצרים תמריץ חזק לחברות הספנות להכתיב אחסנת מכולות ריקות במסופים העורפיים בלבד, כך שבשעות שהמסופים סגורים, הנמל איננו מהווה אלטרנטיבה והמשאיות מעדיפות שלא להגיע לנמל ולהישאר עם המכולות הריקות עליהן.
על כן, הציעה מועצת המובילים לפתוח את המסופים עד השעה 20:00. מכיוון שלמסופים ישנה בעיה לפתוח לאחר השעה 17:00, יו״ר המועצה, גבי בן הרוש, הציע לקיים תורנות לילה בין המסופים, כך שכל חודש יהיה תורן אחר. הוצע להקים צוות מצומצם לבדיקת הנושא.