נחתם הסכם עבודה קיבוצי לעובדי דשנים

ההסכם מאגד את תנאי העובדים וכולל שיפורים בתנאי העבודה, תוספות שכר והגדלת מספר העובדים בהסכם הקיבוצי. ההסכם נחתם בבית ההסתדרות בחיפה לאחר משא ומתן ארוך שידע עליות ומורדות


13:55 ,05.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחרונה נחתם בבית ההסתדרות בחיפה הסכם עבודה קיבוצי לעובדים בחברת דשנים וחומרים כימיים. ההסכם מאגד את תנאי העובדים וכולל שיפורים בתנאי העבודה, תוספות שכר והגדלת מספר העובדים בהסכם הקיבוצי. ההסכם הינו תוצאה של הליך משא ומתן ארוך וקשה עם הרבה עליות וירידות, תחת סכסוך עבודה, שנמשך כשנה בין ועד העובדים והנהלת דשנים, בתיווך וסיוע ההסתדרות במרחב חיפה. 

 

ראול ליבוביץ יו״ר וועד העובדים בחברת דשנים וחומרים כימיים: ״בשעה טובה נחתם הסכם קיבוצי חדש בחברת דשנים וחומרים כימיים. הסכם זה הוא הסכם משמעותי לארגון העובדים ולהסתדרות ובעיקר לציבור העובדים בחברה. הסכם זה משקף את הדאגה לציבור העובדים ונותן ביטחון לעתיד עובדי החברה. מול עינינו עמד הרצון לצמצם פערים ולהשוות את כלל תנאי העסקתם של העובדים בחברה. בנוסף, חיזקנו את מעמדו של הארגון היציג בחברה, כגוף אשר דואג לרווחת העובד ולתנאי עבודתו. הסכם זה מוביל לשיפור משמעותי בשכרו של העובד ומבסס את המשך קיומה של החברה מול האתגרים העומדים בפנינו. כולי תיקווה שנמשיך בעשיה למען  העובדים בעתיד״.

 

משה מזרחי יו״ר ההסתדרות במרחב חיפה: ״אני מתרגש לראות את הדרך הארוכה והקשה ואת האכפתיות. אני מאחל לכולנו המשך עבודה, המשך עשייה ושיתוף פעולה שיבטיחו לכולנו עתיד טוב יותר. ההסכם הזה בהחלט משקף את ההבנה והרצון של כולם לשים את החברה והעובדים בראש סדר העדיפויות״.

 

במעמד החתימה על הסכם העבודה הקיבוצי בחברת דשנים וחומרים כימיים השתתפו: משה מזרחי, יו״ר ההסתדרות במרחב חיפה, יעקב גבאי, מ״מ יו״ר המרחב ויו״ר אגף מנהל וכוח אדם, דוד לוי, ממונה תחבורה ותעשיות ביטחוניות בהסתדרות, עו״ד אביטל גוטמכר הייט מ״מ ממונה אגודת האנרגיה, כימיה, פטרוכימיה ונפט בהסתדרות מרחב חיפה. את הנהלת דשנים ייצגו לימור אוסטרובסקי לסטיגזון מנכ״לית דשנים וחומרים כימיים, רונן מדר מנהל כספים וחבר בהנהלת דשנים, תומר דוד מנהל מחלקת משאבי אנוש וחבר בהנהלת דשנים עו״ד אורנה שר ממשרד פיינברג ושות׳. את וועד עובדי דשנים ייצגו ראול ליבוביץ יו״ר וועד העובדים בחברת דשנים וחומרים כימיים, עאדל דביאן ויוסי שטרן חברי הוועד ונציגי סקטור טכנאים, הנדסאים, מהנדסים  ואקדמאים, חברי הוועד צוקר עופר וציון חמו ועו״ד אלי כהן ממשרד בני כהן ושות׳.