צמצום כוח אדם בתחנת ההסגר באשדוד

ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל מתרעם על הורדתו של מבקר המסמכים ממצבת כח האדם בתחנת ההסגר בנמל אשדוד. לטענת הארגון, תפוקת תחנת ההסגר תצטמצם, כתוצאה מכך, בכ- 50%


00:00 ,02.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל מתרעם על הורדתו של מבקר המסמכים ממצבת כח האדם בתחנת ההסגר בנמל אשדוד. לטענת הארגון, תפוקת תחנת ההסגר תצטמצם, כתוצאה מכך, בכ- 50%.
 
"הבוקר נודע לנו כי מבקרת מסמכים מתחנת ההסגר באשדוד הועברה, במפתיע, לתפקיד אחר במערכת הבריאות. הורדתה של מבקרת המסמכים ממצבת כוח האדם בתחנה באשדוד עומדת בניגוד מוחלט לסיכום אשר היה לנו עם מערכת הבריאות לפיו רמת השירות בתחנה, המהווה חוליה קריטית במערך יבוא המזון לישראל, לא תיפגע". כך כתב הבוקר מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים אל הפרופ' אבי ישראלי- מנכ"ל משרד הבריאות.
 
ברי פינטוב ציין כי תחנת ההסגר באשדוד מטפלת מדי יום ב – 80 תיקי יבוא ולדבריו, העדר עובדת בעלת ניסיון וידע בטיפול בתיקים והעובדה כי עובדים אחרים יוצאים להשתלמויות במהלך ימי העבודה, תפגע ללא ספק בקהיליית יבואני המזון הן מהיבט משך זמן השחרור והן מהיבט העלויות הנוספות אשר אותם יאלצו היבואנים לשלם, בגין אי שחרור הטובין במועד.
 
"אנו מעריכים כי תפוקת התחנה תצטמצם בשיעור של 50% ולחילופין יסיטו בעלי המטענים את מטעניהם לתחנת חיפה על כל ההשלכות הכרוכות בכך. הדבר יפגע לא רק בנמל אשדוד אלא גם ובעיקר במערכות התומכת בסחר החוץ הפועלות באשדוד".
 
מנכ"ל ארגון הגג מבקש את התערבותו המיידי של פרופ' ישראלי.

 ממשרד הבריאות נמסר בתגובה כי, מנכ"ל משרד הבריאות פועל במרץ מול ועדת חריגים העליונה, במגמה להחריג את המשרות הנחוצות לתפעול המערכת מהקפאת כוח האדם.