עודד פלר בפגישה עם ראשי הארגונים הכלכליים: במהלך 2005 נריץ כנס כלכלי גדול בחיפה

יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים בחיפה והצפון, עודד פלר, הודיע שלשום, בפגישה ראשונה שקיים מאז היבחרו לתפקיד נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, כי בכוונתו להרים כנס כלכלי ארצי בחיפה, עם אלמנטים בינלאומיים, בשיתוף כלל הארגונים הכלכליים, במהלך 2005


00:00 ,09.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים בחיפה והצפון, עודד פלר, הודיע שלשום, בפגישה ראשונה שקיים עם ראשי הארגונים הכלכליים מאז היבחרו לתפקיד נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, כי בכוונתו להרים כנס כלכלי ארצי בחיפה, עם אלמנטים בינלאומיים, בשיתוף כלל הארגונים הכלכליים, במהלך 2005.
 
"אנחנו בלשכת המסחר מסייע לנושא החשוב הזה, בהקצאת משאבים. הגיע הזמן שהארגונים הכלכליים ישימו את חיפה על המפה הלאומית. אנחנו לא נמתין יותר לחסדיהם של אחרים", אמר עודד פלר במפגש.
 
מנכ"ל לשכת המסחר, דב מרום, הזכיר לנוכחים כי עיריית חיפה אישרה  הקצבת סכום של כ- 600 אלף שקל לנושא זה וכי נערכו מספר פגישות עם גופים שונים על מנת לקדם את הנושא.
 
ראשי הארגונים הכלכליים: נחום גנצרסקי, נשיא לשכת הספנות, גבי בן הרוש, יו"ר ארגון המסיעים והמובילים, ליאורה בירנהק- מרכוס, יו"ר התאחדות התעשיינים בחיפה והצפון, יוסי בן שושן, יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה חיפה והצפון, אבי אורן, יו"ר אגוד המוסכים חיפה והצפון, יורם ארבל, יו"ר אגוד המשלחים וסוכני המכס בחיפה והצפון, וכן נציגי לשכת עורכי הדין והמלונאים, הביעו תמיכה ועודדו את עודד פלר להמשיך ולהריץ את הפרויקט.