נציגים לוגיסטיים מישראל ומשלושים מדינות התארחו בטריאסט שבאיטליה

מדובר באירוע חשוב שאותו קידמה לשכת המסחר של טריאסט בשיתוף עם המכון האיטלקי לסחר חוץ. אזור פריולי ונציה ג'וליה הינו החבל הצפון מזרחי של איטליה, הגובל עם אוסטריה וסלובניה ומציע גישה, באמצעות נמלי טריאסט, מונפלקונה ופורטו נוגרו, גישה אל הים התיכון


00:00 ,29.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

"שיטת ההובלה המשולבת של אזור פריולי ונציה ג'וליה – הזדמנות שיש לקחת בחשבון", היתה הנושא לארוע בן יומיים שנערך השבוע בימים שלישי ורביעי, במרכז הקונגרסים שבעיר טריאסט באיטליה.
 
כיום, התחרות אינה תלוייה רק על התשתיות התחבורתיות והקישור שלהן אל הנמל, אלא גם על הנגישות של סחורות ואופן ההפצה שלהן בעיקר באמצעות טרמינלים. נציגי אזור פריולי ונציה ג'וליה, החבל הצפוני-מזרחי של איטליה, מאמינים שלוגיסטיקה היא המפתח לשיפור המצב הכלכלי והתעסוקה באזור ולכן, ארגנה לשכת המסחר של טריאסט, לראשונה, כנס בן יומיים שנועד להפגיש מנהלי תשתיות מהאזור עם נציגי הסקטור הפרטי מכשלושים מדינות ממרכז ומזרח אירופה ומהים התיכון.
 
מדובר באירוע חשוב שאותו קידמה לשכת המסחר של טריאסט בשיתוף עם המכון האיטלקי לסחר חוץ. אזור פריולי ונציה ג'וליה הינו החבל הצפון מזרחי של איטליה, הגובל עם אוסטריה וסלובניה ומציע גישה, באמצעות נמלי טריאסט, מונפלקונה ופורטו נוגרו, גישה אל הים התיכון.

הכנס איפשר לבעלי עסקים פרטיים, כמו גם למנהלי ארגונים ותשתיות באזור וראשי חבל פריולי ונציה ג'וליה לפגוש בנציגים הפועלים בתחומי הסחר והלוגיסטיקה מ- 28 מדינות, לרבות: אלבניה, אלג'יריה, אוסטריה, בלרוס, בוסניה הרצגובינה, בולגריה, קפריסין, קרואטיה, מצרים, גרמניה, יוון, ישראל, קניה, לבנון, לוב, מלטה, מרוקו, מקדוניה, פולין, צ'כיה, סלובקיה, רומניה, סרביה ומונטנגרו, סלובניה, טוניסיה, טורקיה, אוקראינה, הונגריה.
 
המשלחת מישראל כללה את ברי פינטוב- מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, אורי פרונט- סמנכ"ל בחברת פריץ קומפניס, תמי אזולאי- מנהלת מחלקת השילוח הימי בטרנסכלל סחר, ועיתונאי ממערכת "שי ספנות ותעופה" ו- port2port.
 
את אזור פריולי ונציה ג'וליה ייצגו בכנס מנהלי תשתיות משלושת הנמלים באזור, טריאסט, מונפלקונה ופורטו נוגרו, כמו גם מנהלי שדה התעופה של טריאסט, מנהלי רשת הרכבות והכבישים המהירים, מנהלי טרמינליים ומנהלים מלמעלה משישים מפעילים פרטיים של שרותים לוגיסטיים.