משרד הבריאות: נציבות שירות המדינה לא אישרה את תגבור כוח האדם בתחנת ההסגר באשדוד

דובר משרד הבריאות: פנינו לנציבות שירות המדינה בבקשה לתקנים נוספים להעסקת עובדים חדשים, אך תקנים אלה לא אושרו על ידי הנציבות; ארגון הגג של סוכני המכס: תשובת הדובר מתחמקת ואינה במקומה


00:00 ,01.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
דובר משרד הבריאות: "משרד הבריאות פנה לנציבות שירות המדינה בבקשה לקבל תקנים נוספים להעסקת עובדים חדשים, אך תקנים אלה לא אושרו על ידי הנציבות"; ארגון הגג של סוכני המכס בתגובה: "תשובת הדובר מתחמקת ואינה במקומה"

בהמשך לידיעה שפרסמנו אודות עיכובים משמעותיים בטיפול בתיקים בתחנת ההסגר באשדוד, שבעיקבותיהם שיגר בתחילת השבוע ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מכתב אל ד"ר שמעון שרף, מנהל המרכז הרפואי ברזילי ובו מצויין המחסור החמור בכח אדם בתחנת ההסגר באשדוד הגורמת לעיכובים של עד חמישה ימים בטיפול, להלן תגובתו של דובר משרד הבריאות, רובי שטיינברג.

"בכוח האדם הקיים, משרד הבריאות מבצע את המקסימום האפשרי. משרד הבריאות פנה לנציבות שירות המדינה בבקשה לקבל תקנים נוספים להעסקת עובדים חדשים, אך תקנים אלה לא אושרו על ידי הנציבות".

מנכ"ל ארגון הגג התייחס לתגובתו של שטיינברג הבוקר וציין שנראה שתשובת הדובר מתחמקת ואינה במקומה. לדבריו, למשרד הבריאות אין כנראה את הנכונות והיוזמה הדרושה לבחון אפשרות של תגבור צוות העובדים ע"י ניוד עובדים, בעלי ניסיון בטיפול ביבוא טובין, מהמרכז באשקלון, בתקופות בהן הלחץ רב באשדוד.

"המשרד ומנהליו אינם מבינים כלל את המשמעות הכספית הנובעת מאדישותם של כל אלה הנוגעים בדבר והאחראים לנזקים הכספיים הרבים הנובעים ליבואנים מאי יכולתה של התחנה לתת את השירות כמתחייב", אמר.

ברי פינטוב ציין כי הנהלת ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מתכוונת להביא את הנושא שוב בפני הנהלת איגוד לשכות המסחר .

כזכור, במכתבו מתחילת השבוע, ציין מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס כי לאחרונה עומד הארגון בפני גל חסר תקדים של תלונות על רמת השירות הירודה ופיגור בלתי מובן בתפוקות של תחנת ההסגר, הנובעים מהיעדר כוח אדם מספיק ו/או משחיקה של עובדי התחנה הנאלצים להתמודד מדי יום עם למעלה מ- 80 תיקי יבוא חדשים.