חיים עוז מונה סמנכ"ל לחטיבות הענפיות באיגוד לשכות המסחר

חיים עוז מונה על ידי אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, לתפקיד סמנכ"ל לחטיבות ענפיות באיגוד. עוז, סא"ל במיל. יוצא יחידת האיסוף המרכזית בצה"ל, שימש עד כה כמנהל אגף חטיבות ענפיות ומרכז את חטיבות המזון והמשקאות, משאבי אנוש, תחבורה ואנרגיה


00:00 ,28.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חיים עוז מונה על ידי אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, לתפקיד סמנכ"ל לחטיבות ענפיות באיגוד. עוז, סא"ל במיל. יוצא יחידת האיסוף המרכזית בצה"ל, שימש עד כה כמנהל אגף חטיבות ענפיות ומרכז את חטיבות המזון והמשקאות, משאבי אנוש, תחבורה ואנרגיה.
 
לין ציין כי מינוי זה יחזק את המגמה להעצים את הפעילות הענפית לקידום האינטרסים של החטיבות. בנוסף אמר לין כי עוז יוביל את אסטרטגית האיגוד בקליטה, ליווי והכוונת החברים ובהעמקת סל השירותים הענפיים והפרטניים.
 
במסגרת תפקידו החדש עוז יהיה גם אחראי על פעילותם של כל 110 הארגונים והחטיבות הקיימים באיגוד, ביניהם -  איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי, איגוד סחר רכב בישראל, איגוד רשתות השיווק, איגוד תעשיות הקייטרינג לעסקים ולמוסדות, ארגון הגג למלחמה בזיופים ובהפרת זכויות יוצרים, ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, החטיבה הפיננסית, חטיבת בלדרות בינלאומית, חטיבת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, חטיבת משקאות כוהליים, חטיבת התרופות, חטיבת קוסמטיקה ותמרוקים, חטיבת קופות הגמל, ענף המזון ותוספי תזונה ועוד.