אייל מלמוד נבחר כיו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים בחיפה והצפון

יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית ונשיא לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון, אייל מלמוד, בן 49 תושב חיפה, נבחר בסוף השבוע האחרון לתפקיד יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים בחיפה והצפון


00:00 ,10.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית ונשיא לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון, אייל מלמוד, בן 49 תושב חיפה, נבחר בסוף השבוע האחרון לתפקיד יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים בחיפה והצפון. מלמוד נבחר פה אחד ע"י כלל החברים בלשכה.

אייל מלמוד החליף בתפקיד את אורי יהודאי, יו"ר התאחדות התעשיינים בחיפה והצפון.

יוסי בלייכר, יו"ר ארגון הקבלנים באזור חיפה, אמר בדברי ברכתו כי "אייל מלמוד הוא האיש הנכון, במקום הנכון, וכי כל הקבלנים באזור יסייעו לאייל במשימתו להצעיד את לשכת התאום קדימה, גם אם צריך להפעיל לחצים על ראשי רשויות מקומיות על מנת לקדם את האינטרסים הכלכליים של האזור".

גם אבי אורן, יו"ר איגוד המוסכים בחיפה והצפון, יוסי בן שושן יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון, מיכאל מאיר נציג לשכת הספנות ואורי יהודאי, ברכו את אייל מלמוד על היבחרו.

אייל מלמוד מכהן גם כחבר מועצת המנהלים של החברה הכלכלית חיפה, חבר הדירקטוריון רשות הנמלים, ויו"ר חטיבת המזון באיגוד לשכות המסחר. מלמוד גם מנכ"ל ושותף ב"ישראל מלמוד ובניו", העוסקת בסחר בינלאומי.

"יש לי משימה ראשונה במעלה – להוציא את חיפה והצפון מהבוץ הכלכלי שהיא תקועה בו כבר זמן רב. בעזרת החברים בלשכת התאום, אני מאמין שנעשה את העבודה ביחד", אמר מלמוד.

בלשכת התאום של הארגונים הכלכליים חברים: התאחדות התעשיינים, לשכת המסחר והתעשייה, התאחדות המלאכה והתעשייה, התאחדות הקבלנים, התאחדות המלונות, איגוד המוסכים, איגוד סוכני המכס והתחבורה ואיגוד המסיעים והמובילים. לשכת התיאום באזור חיפה והצפון מייצגת כ-5000 מפעלים, חברות וארגונים.