קוסקו שינעה רכבת עם ציוד רפואי מסין לפריז

הרכבת המהירה הראשונה של סין בתפעולה של Cosco Shipping העבירה משלוח עם ציוד רפואי לפריז. הרכבת עברה למעלה מ-10,000 קילומטר, חצתה שבע מדינות והגיעה לפריז תוך 19 ימים


14:26 ,06.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ב-23 ביוני הגיעה לפריז, צרפת, רכבת אקספרס של חברת הרכבות הסינית בתפעולה של Cosco Shipping כשהיא עמוסה בציוד רפואי לאחר שעברה מעל 10,000 ק״מ תוך 19 יום. כרכבת המשא הראשונה שהוקדשה להובלת ציוד רפואי לטובת המלחמה במגיפת הקורונה המטען שהגיע היישר מסין לצרפת, כלל מסכות, כפפות, תיקים מסיסים במים ומכונות חיטוי ללא מגע בשווי כולל של כ-10 מיליון אירו.

 

הרכבת יצאה מנמל היבשה הבינלאומי של נאנצ׳אנג (שיאנגאנג) בפרובינציית ג׳יאנגשי ב-4 ביוני ונסעה ברחבי שבע מדינות לאחר שיצאה מסין דרך מעבר אלטאו. כקבלן הכללי של הפרויקט, סניף חברת קוסקו שיפינג בצרפת הייתה אחראית למתן שירותים לאורך המסע בזמן שחברת Forwardis, חברת בת של SNCF, חברת הרכבת הצרפתית, היתה אחראית על ההובלה מעבר לים.  

 

הפעלת רכבת משא מיוחדת זו הייתה פרי שיתוף הפעולה בין סין לצרפת בתחום הובלת האספקה ​​הרפואית לאחר פרוץ מגיפת הקורונה. מר ליאזיד בנהמי, סגן נשיא איגוד פריז לידידות צרפת-סין, אמר כי הרכבת המופעלת על ידי קוסקו שיפינג הביאה אספקה ​​רפואית שנדרשה בדחיפות בצרפת, מה שמוכיח שיחסי צרפת-סין חזקים מתמיד.

 

מקוסקו שיפינג נמסר עוד כי מאז פרוץ המגיפה פועלות הרכבות של סין בצורה בטוחה ויציבה, ממלאות תפקיד פעיל בייצוב הסחר. מינואר עד מאי השנה עלה מספר הרכבות והיקפי ההובלה בכ-28% וב-32% בהתאמה, משנה לשנה, כאשר עד כה שונעו 12,524 טונות של ציוד רפואי.