נמל חיפה: קמור לוגיסטיקה פרקה בהצלחה קרונות עבור פרויקט הרכבת הקלה

הבוקר נפרקו בהצלחה קרונות הרכבת הראשונים המיועדים לטובת שימוש בפרויקט ״הרכבת הקלה בת״א״. הקרונות, שהגיעו מסין הובלו במשאיות מיוחדות לאתר הרכבת הקלה בפתח תקווה. אשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה: שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לסייע לפרויקט התשתיות החשוב בישראל


12:36 ,14.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ״קמור לוגיסטיקה״ פרקה היום בהצלחה בנמל חיפה את שני קרונות הרכבת הראשונים המיועדים לטובת שימוש בפרויקט ״הרכבת הקלה בת״א״. קרונות הרכבת הגיעו מסין במסגרת שירות 2M של מארסק וחברת MSC לנמל חיפה, והועברו בעזרת משאיות מיוחדות של חברת ״התנועה עמק חפר״ לאתר הרכבת הקלה בקריית אריה שבפתח תקווה.

 

קרונות הרכבת סופקו על ידי חברת CRC CHANGCHUN RAILWAY באמצעות הסוכן Sinotrans.

 

לדברי עידו רבן, מנכ״ל קמור לוגיסטיקה, אלו הם שני הקרונות הראשונים מתוך סך של תשעים קרונות הצפויים להגיע לישראל בתקופה הקרובה.

 

אשל ארמוני: מל חיפה ממשיך להיות השער של ישראל לעולם

 

יו״ר דירקטוריון נמל חיפה, אשל ארמוני, הגיע הבוקר לרציף בו נפרקו הקרונות בנמל חיפה ואמר כי ״נמל חיפה ממשיך להיות השער של ישראל לעולם. אנחנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לסייע לפרויקט התשתיות החשוב בישראל כיום - הרכבת הקלה בתל אביב. בשם החברה ועובדיה אבקש לברך את שר התחבורה, מנכ״לית ואנשי משרד התחבורה וכמובן את חברת נת״ע על התקדמות נוספת בפרויקט זה״.