חברת DSV: סדרת ימי עיון בנושא INCOTERMS 2020

לאור חשיבות הכרת המונחים על כל משמעותם ואופן יישומם החברה מקיימת סדרת הדרכות בנושא בסניף הראשי במודיעין ובסניף בחיפה. במפגש האחרון שמעו הנוכחים הרצאות מפי ברי פינטוב ועו״ד עומר גיא בנושאי תנאי המכר החדשים


10:14 ,12.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לרגל כניסת תנאי המכר החדשים INCOTERMS 2020 לתוקף בחודש ינואר הקרוב, עורכת חברת DSV סדרת ימי עיון בסניפיה במודיעין ובחיפה. מחברת DSV נמסר כי לאור חשיבות הכרת המונחים על כל משמעותם ואופן יישומם, מקיימת החברה סדרה של הדרכות בנושא בסניף הראשי במודיעין ובסניף בחיפה, לטובת הלקוחות הצפוניים.

 

בתחילת השבוע נערך מפגש נוסף במשרדי החברה החדשים במודיעין. במסגרת המפגש הועברה הרצאה בנושא ״השינויים בתנאי המכר״ על ידי ברי פינטוב, מנכ״ל ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, וכן הרצאה בנושא ״ההיבטים המשפטיים של מונחי המכר״, מאת עו״ד עומר גיא ממשרד עורכי הדין נשיץ, ברנדס, אמיר ושות׳ המתמחה במשפט ימי ואווירי, סחר בינלאומי וליטיגציה. ההרצאות זכו להתעניינות רבה בקרב המשתתפים ולמרצים הופנו שאלות רבות.

 

לימור גיל שני, סמנכ״לית השיווק והמכירות של DSV: ״התרגשנו לארח את לקוחותינו במשרדינו החדשים. אנו משקיעים משאבים רבים על מנת להנגיש ללקוחותינו את הידע הנדרש להם כדי שיוכלו לנהל את השרשת הלוגיסטית ביעילות ובמקצועיות״.

 

מחברת DSV נמסר עוד כי החברה תערוך ימי עיון נוספים בנושא בסניפיה במודיעין ובחיפה.