עמוס רון בישיבת חירום בלשכת הספנות: נפעל באופן נחרץ כדי להימנע מפגיעה בספנות

עמוס רון: "רשות הנמלים נערכת לתת פתרונות למצבים שיתפתחו בנמלים" ; אתמול בפגישה בין נציגי הועדים של הנמלים לבין נציג ההסתדרות הוחלט שעד ה- 30 בחודש לא תיעשנה שום פעולות מחאה בנמלי הים


00:00 ,17.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עמוס רון בישיבת חירום של לשכת הספנות הישראלית: "רשות הנמלים נערכת לתת פתרונות למצבים שיתפתחו בנמלים".
 
במקביל, אתמול בפגישה בין נציגי הועדים של הנמלים לבין נציג ההסתדרות הוחלט שעד ה- 30 בחודש לא תיעשנה שום פעולות מחאה בנמלי הים

בישיבת חירום שכינס אתמול נשיא לשכת הספנות הישראלית, רב חובל איתן רפופורט, דנו סוכני האניות בהערכות לקראת יישום החלטות הממשלה.

מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון, הביע דאגה מהרוחות הסוערות בנמלים ואמר כי יקים מנגנון עבודה לשעת חירום, אשר יעמוד מול הספנות, המובילים, היצואנים, היבואנים ונותני השירותים בנמלים.

רון דיווח ללשכת הספנות על החלטת הממשלה ונתן הערכת מצב להתפתחויות השונות הצפויות. הוא הבהיר שהרשות תפעל באופן נחרץ כדי להימנע, ככל האפשר, מפגיעה בספנות והבטיח ללשכת הספנות כי יעדכן אותה במהלכים ככל שיידרש.

נשיא לשכת הספנות ר/ח איתן רפופורט, ציין את החשש של חברות הספנות מהמצב שהתפתח ואמר כי עדיף מצב של נמל סגור לחלוטין מאשר עיצומים חלקיים. "מצב של סגירת הנמלים יביא לפתרון מהיר יותר", אמר רפופורט.
 
 
עד ה- 30 בחודש לא תיעשנה שום פעולות מחאה בנמלי הים
 
במקביל, בפגישה שהתקיימה אתמול, בין כל נציגי הועדים של נמלי אשדוד חיפה ואילת עם מר חיים שייב, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, הוחלט שעד לתאריך ה- 30 בספטמבר, סוף תקופת הצינון, לא תיעשנה שום פעולות של מחאה ועיצומים בנמלי הים והעבודה תימשך כרגיל.