עומס רב בנמל אשדוד ובמסופי המטען בשל בדיקות בטחוניות

מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מוסר כי יו"ר הארגון, מר אמיר שני, העביר אתמול פנייה דחופה לסגן מנהל המכס מר עמי סגל בבקשה למצוא פתרונות יצירתיים ומהירים לעומס הרב והבלתי נסבל שנוצר


00:00 ,26.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מוסר כי יו"ר הארגון, מר אמיר שני, העביר אתמול פנייה דחופה לסגן מנהל המכס מר עמי סגל בבקשה למצוא פתרונות יצירתיים ומהירים לעומס הרב והבלתי נסבל שנוצר.

על פי הודעת הארגון, הופנתה פנייה דחופה לאור העובדה שמערך הבדיקות הפיזיות אשר הוצב על ידי מכס אשדוד, כדי להתגבר על עומס הבדיקות הרב, לא הצליח להתגבר על הלחץ, הנובע בעיקר מכמות הבדיקות הביטחוניות.

הנהלת הארגון נמצאת, במהלך החודשיים האחרונים, בקשר יומיומי עם גובה המכס באשדוד המנסה, בכל האמצעים העומדים לרשותו, למצוא דרכים כדי להתגבר על העומס הרב בנמל ובמסופי המטען החיצוניים.

הנהלת הארגון העלתה, במהלך התקופה, שורה של הצעות, אולם מסתבר כי מספר הבדיקות, אינו עומד כלל ביחס ישיר ליכולת הבודקים לבצע את הבדיקות בשטח.

בעקבות הפנייה לסגן מנהל המכס והצגת הבעיות המשקיות הנובעות מהמצב, הן לציבור החברים והן לציבור היבואנים, קיבל על עצמו סגן מנהל המכס לנסות ולבחון דרכים כדי להקל על המצוקה.

מר ברי פינטוב ציין כי ארגון הגג יידע את ציבור סוכני המכס והמשלחים בדבר תשובתו של מר עמי סגל עם קבלתה.