צים מעמיקה השת״פ עם עליבאבא באמצעות לדינגו

צים תשדרג את שירותי הסחר המקוון הבינלאומיים של עליבאבא באמצעות טכנולוגיה של Ladingo דבר שיפשט את הליכי השילוח. שירות DDP יספק למוכרים ולקונים מחיר תחרותי ושירות מקיף באמצעות צים


10:02 ,16.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

צים חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית הסחר המקוון עליבאבא לרכישה ישירה של הובלה ימית דרך הפלטפורמה של Alibaba.com. הטכנולוגיה של חברת לדינגו צפויה לשפר את השירותים הלוגיסטיים עבור המוכרים והקונים בפלטפורמת הסחר המקוון הגדולה ביותר בסין.

 

כחלק משיתוף הפעולה של צים עם עליבאבא, תשולב כעת הטכנולוגיה החדשנית של לדינגו בפלטפורמה של Alibaba.com על מנת לפשט את תהליכי השילוח ולמנף את שירותי צים, מדלת לדלת, באמצעות תוכנה מבוססת ענן. קיימת הסכמה רחבה שהפתרון של לדינגו הוא "Full DDP" (Delivered Duty Paid), ובכך יאפשר למוכרים וקונים ב-Alibaba.com ליהנות ממחיר תחרותי ושירות מקיף. שירות ה-DDP כבר פועל היום. 

 

מנכ״ל צים אלי גליקמן: ״צים ממשיכה להוביל הטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתעשיית הספנות. יש לכך חשיבות רבה במיוחד בימים אלה, בעקבות השינויים שגרמה מגפת הקורונה והשפעתה הדרמטית על כל היבטי החיים והמסחר. ברוח החזון שלנו, Innovative Shipping Dedicated to You, הפתרון הייחודי והמותאם שאנו מציעים באמצעות לדינגו יסייע ל-Alibaba לשמור על מעמדה המוביל בתחום הסחר המקוון״.

 

מנכ״לית Ladingo, הגר וליאנו-ריפס: ״סחר מקוון בינלאומי B2B צריך להיות קל ונגיש ממש כמו C2B קלאסי. בהזמנה של שני משטחים או אפילו מכולה שלמה, אין סיבה שחוויית השילוח או חווית הקנייה תהיה אחרת מכל קנייה מקוונת אחרת״.

 

כידוע לכל, Alibaba.com היא פלטפורמת הסחר המקוון B2B הגדולה בעולם, והשדרוגים האחרונים יחזקו את מעמדה בצמרת בעתיד הנראה לעין. השיפורים כוללים כלים המאפשרים לקונים לאתר ספקים מתאימים באמצעות ביקורות, היסטוריה של עיסקאות, וכיסוי אבטחת עיסקאות לצורך הגנה על קונים. 

 

חברת צים היא שחקן גלובלי בתחום ההובלה הימית במכולות, עם נתח שוק משמעותי בסחרי היצוא המרכזיים של סין. צים התמקדה במגזר הסחר המקוון באמצעות השקעות אסטרטגיות בחברות הזנק ששמו לעצמן למטרה לפשט את התהליכים העסקיים בתחום הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי ובכך לשדרג את חוויית הלקוח הסופי בשני המגזרים, B2B ו-B2C. בין השאר השקיעה צים ב-2019 בחברת ההזנק הישראלית לדינגו (Ladingo), שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך המשלבת אופטימיזציה של מטענים ונתיבים, תוך שילוב אוטומציה מלאה של היטלים ומיסים מקומיים, עבור יבואנים ויצואנים קטנים ובינוניים המבקשים להתמקד בהגדלת ההכנסות והורדת עלויות המשלוח.