אוורגרין חתמה על שיתוף פעולה עם CKYH

חברת ההובלה הימית אוורגרין מטיוואן הודיעה שתחבור לברית המרובעת CKYH בהפעלת קווים בין נמלי אסיה לאירופה החל מהרבעון השני של 2012


00:00 ,28.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ההובלה הימית אוורגרין מטיוואן הודיעה שתחבור לברית המרובעת  CKYH בהפעלת קווים בין נמלי אסיה לאירופה החל מהרבעון השני של 2012.

 

מומחים מסרו ששיתוף הפעולה אמור לעזור לאוורגרין להגדיל את מספר הקווים שהיא מפעילה כיום, להחיש את זמני הגעת המטענים ולהגדיל את מספר הנמלים אותם היא פוקדת.

החברה מסרה שתפעיל ארבע אוניות בעלות קיבולת של 8,000 TEU, או גדולות יותר, שיבצעו (במשותף עם CKYH) שמונה סבבי שירות קבועים בין נמלי אסיה ואירופה, וארבעה סבבים בין אסיה והמזרח התיכון.

החברה מסרה עוד שאין בכוונתה להצטרף כשותפה ל-CKYH, אולם מטרתה היא לנצל את שיתוף הפעולה על מנת להגדיל את הקשרים העסקיים עם חברות ספנות אחרות. בכוונת החברה להמשיך ולהפעיל את קשריה עם חברת צ'יינה שיפינג בכדי לשרת את הקווים שבין אסיה לאירופה.

יצוין ששותפותCKYH  נוסדה בשנת 2002 בין החברה הטיוואניתYang Ming , קוסקו הסינית, קיי ליין מיפן והנג'ין הקוריאנית. הצי של אוורגרין מונה 168 אוניות, 79 מהן בבעלותה והשאר חכורות. בחודש יולי 2012 החברה אמורה לקבל אונייה חדשה בעלת קיבולת של 8,000 TEU, ו-30 אוניות חדשות אמורות להגיע עד אמצע 2015.