יוקם פורום משותף לסוכני המכס ונמל אשדוד

במסגרת מפגש פרימיום לסוכני מכס ומשלחים בינלאומיים הוחלט על הקמת פורום משותף על מנת לשפר את תהליכי העבודה ולתת מענה לחוק החדש. המפגש הראשון יתקיים בשבועות הקרובים


00:00 ,26.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה מפגש פרימיום לסוכני מכס ומשלחים בינלאומיים. במפגש השתתפו שוקי סגיס מנכ"ל חברת נמל אשדוד והנהלת הנמל וכן אמיר שני יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים.

במסגרת האירוע, סקר שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, את הנושאים העומדים על הפרק בתחום הממשקים בין הנהלת החברה לבין סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל. בנוסף, קרא סגיס לבנות יחד עם סוכני המכס פורום משותף, הכולל הקמה של צוות משותף המורכב מהנהלת החברה וסוכני המכס, וזאת על-מנת לשפר את תהליכי העבודה ולתת מענה לחוק החדש.

אמיר שני, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, שיבח את הישגי חברת נמל אשדוד ותיאר את החברה כחברת הנמל החזקה והמובילה בישראל. שני ביקש להדק את הקשרים השוטפים בין שני הגופים ולקדם דו-שיח מתמיד.

במסגרת זו הוחלט להקים פורום משותף והמפגש הראשון של פורום זה ייערך בשבועות הקרובים.

נציין כי האירוע, שהתקיים במלון הרודס בתל-אביב, הוא חלק מסדרת מפגשים, שעורכת חברת נמל אשדוד באופן קבוע מדי רבעון. במסגרת מפגשים אלה, מתקיים מפגש בלתי אמצעי של בכירי הנמל עם ארבעה קהלי יעד שונים, ביניהם בעלי ספינות וסוכני אוניות, יבואנים ויצואנים ועמילי מכס.

בנמל אשדוד ציינו כי המפגש עם קהלי היעד נועד לבסס ערוץ הידברות פתוח בין הלקוחות לבין הנהלת החברה ולתת במה חשובה לצרכים השירותיים, הלוגיסטיים והניהוליים שלהם, ומהווה כלי מרכזי להעמקת שיתוף הפעולה בין החברה ללקוחותיה.

דובר החברה ציין כי חברת נמל אשדוד משקיעה מאמצים אדירים על-מנת לשפר את שביעות רצון לקוחותיה, ורואה בלקוחות הפרימיום חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה וצמיחת הכלכלה הישראלית.