נמל אשדוד קיים כנס לקוחות רב משתתפים

שאול רותם מנהל נמל אשדוד: "צורכי הלקוחות ושקיפות התהליכים הנמליים עומדים בחזית מטרותיי". נמל אשדוד אירח ביום ג' 08/07/03 כ- 250 מלקוחות הנמל במסגרת כנס הלקוחות המסורתי. בין הלקוחות הרבים אשר הגיעו לנמל אשדוד היו מנכלי"ם


00:00 ,09.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שאול רותם מנהל נמל אשדוד: "צורכי הלקוחות ושקיפות התהליכים הנמליים עומדים בחזית מטרותיי"

נמל אשדוד אירח ביום ג' 08/07/03 כ- 250 מלקוחות הנמל במסגרת כנס הלקוחות המסורתי.

בין הלקוחות הרבים אשר הגיעו לנמל אשדוד היו מנכלי"ם של חברות ספנות וסוכני אוניות, מנהלי סניפים מאשדוד, מנהלי חברות תובלה, יו"ר מועצת המובילים, נשיא לשכת הספנות, עמילי מכס ומשלחים, מנהלי מסופים עורפיים, גובה המכס ועוד רבים נוספים.

מנהל הנמל, מר שאול רותם, סקר בפני הלקוחות את סטטוס תוכניות הפיתוח ולוח הזמנים לפתיחת הרציפים החדשים. כמו כן, סקר את הפעילות הרבה הנעשית בנמל בהיבט של שיפור השירות וקיצור זמני המתנה של אוניות ומשאיות.

מר סמי פינטו, מזכיר ועד עובדי תפעול בנמל אשדוד, פנה אל המשתתפים בכנס והדגיש את העובדה שהם הלקוחות האסטרטגיים של נמל אשדוד ומטה לחמם של עובדי הנמל, ולכן יש על כולם ללכת באוריינטציה שיווקית לטובת הלקוחות.
העובדים, הוסיף מר פינטו, עברו בשנה האחרונה תהליך של התייעלות ברמת התפוקות וכל זה מתוך מגמה לסייע למנהל הנמל, כי לדבריו, ברור לכולם שההצלחה של הנמל היא ההצלחה של כולם.

בהמשך, התפתח דיאלוג בו השתתפו רבים מהלקוחות, אשר הביעו שביעות רצון מהשיפור המורגש בנמל בשנה האחרונה והביעו תקווה כי מגמת השיפור תימשך. בנוסף ביקשו רבים מהדוברים כי יקלטו עובדים נוספים, וציוד נוסף ירכש על מנת להקל על הפעילות השוטפת.

מנכ"ל רשות הנמלים מר עמוס רון, סקר את תהליך העבודה בנושא התאגוד וברך את המשתתפים.
נמל אשדוד קיים כנס לקוחות רב משתתפים