נמל אשדוד: כנס הלקוחות השנתי בסימן שנתיים לרפורמה

בכנס תיחשף לראשונה המערכת הממוחשבת החדשה שפיתח הנמל לניהול מאגר לקוחות. באירוע יתקיימו שני מושבים אשר ידונו, בין היתר, בקידום יעדים לקידום ענף הנמלים


00:00 ,22.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בכנס תיחשף לראשונה המערכת הממוחשבת החדשה שפיתח הנמל לניהול מאגר לקוחות. באירוע יתקיימו שני מושבים אשר ידונו, בין היתר, בקידום יעדים לקידום ענף הנמלים
 
חברת נמל אשדוד תקיים זו השנה השנייה ברציפות מאז יצאה הרפורמה בנמלים לדרך, את כנס הלקוחות השנתי שלה. האירוע, שיעמוד השנה בסימן נמל אשדוד בצמיחה, יתקיים ביום שלישי ה-31 באוקטובר, החל מהשעה 09:0, באולם "פריים סגול גן אורנים" בתל אביב. האירוע יתקיים במעמד שר האוצר, אברהם הירשזון ושר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, שיהיו נושאי הנאומים המרכזיים באירוע.
 
בכנס יוצגו וידונו הישגי חברת נמל אשדוד בדגש על השינוי בתפיסת השירות ללקוח, וכן יוצגו האתגרים והיעדים העומדים בפני ענף הנמלים בישראל בדרכו החדשה, לקראת ציון שנתיים לרפורמה בנמלים.
 
בין ההישגים שיוצגו תחשוף הנהלת חברת נמל אשדוד, לראשונה בכנס, את מערכת "נמ"ל" - ניהול מאגר לקוחות, אשר פותחה ביחידת המחשוב ומערכות המידע של הנמל, במטרה לתת מענה לצורכי ההנהלה ויחידות הנמל השונות, בתחום ניהול הלקוחות. מערכת נמ"ל הינה מערכת ממוחשבת המרכזת מידע אודות לקוחות וגופים הנמצאים עם חברת נמל אשדוד בקשרים מסחריים. המערכת מאפשרת ניהול מרוכז, אפקטיבי ואחיד של נתוני הלקוחות, באמצעות פונקציות מתקדמות של ניהול בסיס נתונים, אפשרויות חיפוש מתקדמות, הפקת דוחות מפורטים ועוד. בעתיד, מערכת נמ"ל תוכל להיות משיקה למערכת ה-ERP שהוטמעה לאחרונה בנמל.
 
בנוסף, באירוע יתקיימו שני מושבים, האחד בנושא "השינוי בתפיסת השירות ללקוח בענף הנמלים", בהשתתפות ראשי תאגידי קהילת הים וביניהם: גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, וגבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים. במושב השני, בנושא "לקראת שנתיים לרפורמה - אסטרטגיה ויעדים לקידום ענף הנמלים", ישתתפו בין היתר: גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרג התחבורה ושרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "אנו מקיימים את כנס הלקוחות, זו השנה השנייה, והוא מהווה חלק אינטגרלי ומשמעותי ביישום אסטרטגיית הלקוח במרכז, שמנהיגה חברת נמל אשדוד. כשלב נוסף ביישום מדיניות זו, נציג במהלך הכנס את מערכת נמ"ל, המהווה עבורנו קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לניהול קשרי לקוחות בחברה. המערכת תספק לנמל פתרונות יצירתיים לשמירה על קשר אישי ועקבי עם הלקוח והיא בעלת ערך מוסף גבוה בניהול הפעילות השיווקית והעסקית של החברה".