מנהל נמל אשדוד-שאול רותם: מפגש עבודה עם ארגון הגג של סוכני המכס

נציגי ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ערכו אתמול (29 ביוני 2003) ביקור עבודה בנמל אשדוד ונפגשו עם הנהלת הנמל. זהו מפגש נוסף מתוך סידרה של פגישות אותם יזם מר שאול רותם, מנהל הנמל, אל מול הלקוחות. לפני מספר שבועות נערך מפגש דומה עם נציגי ארגון


00:00 ,30.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד : " הרציונל למפגשים אלו הוא בפילוח לקוחות הנמל למגזרים ועמידה עמם בקשר מתמיד, תוך הצגת בעיות ופתרונן "

ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, בראשות אמיר שני וחברי הוועד המנהל, ערכו אתמול (29 ביוני 2003) ביקור עבודה בנמל אשדוד ונפגשו עם הנהלת הנמל. זהו מפגש נוסף מתוך סידרה של פגישות אותם יזם מר שאול רותם, מנהל הנמל, אל מול הלקוחות. לפני מספר שבועות נערך מפגש דומה עם נציגי ארגון המובילים ובקרוב ייערכו מפגשי עבודה עם מגזרים נוספים.

בפתיחת המפגש נערכה סקירה מקיפה על הנמל, ע"י שאול רותם, מנהל הנמל. לאחר מכן, עמילי המכס העלו סוגיות בתחום עיתוק מכולות לבדיקות, סגרי מכולות, בטחון נמל, משקף המכולות, הפקת תעודות ליווי (קרטנוטים) ומחסור בכלים תפעוליים.

אמיר שני, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, פנה בבקשה לראות בעמילי המכס שותפים למערכת הפעילות הענפה בנמל. פגישה זו, שהוגדרה כפרודוקטיבית על ידי שני הצדדים, הסתיימה תוך סיכום על הקמת ועדה אשר תעקוב אחר הפתרונות שהועלו ואשר תקבע את תכיפות המפגשים.