לשכת הספנות: הצלחה לקורס ניהול ספנות בשיתוף המי"ל

לקורס הראשון שנפתח אתמול הגיעו 23 משתתפים ובהם עובדי נמלים, חברות שילוח וכן בתי תוכנה ללוגיסטיקה לצד אנשי ספנות


00:00 ,03.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

לקורס הראשון שנפתח אתמול הגיעו 23 משתתפים ובהם עובדי נמלים, חברות שילוח וכן בתי תוכנה ללוגיסטיקה לצד אנשי ספנות
 
לשכת הספנות מדווחת על הצלחה רבה של קורס ניהול הספנות בשיתוף המי"ל אשר נפתח אתמול לראשונה. לקורס הנוכחי, שנמשך על פני 65 שעות, נרשמו 23 איש אשר להפתעתם של המארגנים אינם כוללים אנשי ספנות בלבד אלא גם עובדי נמלים, חברות שילוח וכן בתי תוכנה ללוגיסטיקה המעונינים להעשיר את הידע המקצועי שברשותם.
 
לדברי ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות, מטרת הקורס היא להקנות למשתתפים ידע וכלים אשר שיגבירו את יכולותיהם וכישוריהם להתמודד עם אתגרי הניהול בתחום הספנות והמגזרים המשיקים.
 
צוק מוסיף ומציין כי זהו הקורס השני שלשכת הספנות מוציאה לדרך בשיתוף עם המרכז הישראלי לניהול וכי הניהול האקדמי, בשיתוף המי"ל, היה בידיהם האמונות של יוני איזקוב, מנכ"ל חברת קוראל שירותי ים, רמי עוזיאלי מנכ"ל קרגו מרין, ודוד רוזן שהחל במלאכה עוד כשהיה במרסק וממשיך היום לסייע כיועץ חיצוני.
 
בין הנושאים שנלמדים בקורס הספנות המקיף ניתן למנות: מגמות בתעבורה הימית, ניהול כספים ומיסוי, ספנות ואיכות הסביבה,  ניהול סחר חוץ, הרפורמה בנמלי ישראל, מערכות ממוחשבות בקהילת הים, סוגיות ביטוחיות ועוד.
 
המרצים החולקים מהידע המקצועי שלהם בפני המשתתפים הינם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה ובהם דוד רוזן, גל תורן, גיל מילר, גדעון קורן, אמיר כהן דור, יגאל מאור, אריה סחיש, אלי שירן, ברי פינטוב וכן ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות.
 
נציין כי הקורס מיועד לדרג הניהולי והתפעולי בחברות ספנות, סוכני אניות, חברות הנמלים, יצואנים ויבואנים, חברות שילוח ומשרדי ממשלה העובדים אל מול מגזר הספנות.