הערב יפגשו ועדי הנמלים להערכת מצב בנוגע למו"מ עם האוצר

הערב, סמוך לשעה 20:00, צפוי צוות העל של המו"מ מטעם עובדי הנמלים להיפגש על מנת לעשות הערכת מצב לגבי המו"מ. הן מצד האוצר והן מצד עובדי הנמלים נשמעים בימים האחרונים קולות המבשרים על התקדמות


00:00 ,06.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הערב, סמוך לשעה 20:00, צפוי צוות העל של המו"מ מטעם עובדי הנמלים להיפגש על מנת לעשות הערכת מצב לגבי המו"מ. הן מצד האוצר והן מצד עובדי הנמלים נשמעים בימים האחרונים קולות המבשרים על התקדמות.
 
באיגרת ששיגר שרגא ברוש בסוף השבוע, לחברי התאחדות התעשיינים, הוא ציין כי המו"מ מתנהל ברצינות ובתום לב מצד כל המעורבים בו, כאשר חלק מהנושאים כבר סוכמו ועל חלק אחר ניתן להגיע לסיכומים עוד לפני ה- 17 בפברואר, מועד כניסת הרפורמה בנמלים לתוקף.
 
נציגי עובדי הנמלים אמרו הבוקר כי מאז יום ג' בשבוע שעבר, עת הכריז דודו פרץ על שביתה תוך 24 שעות, שלבסוף לא מומשה, ישנה התקדמות והאוצר בא עם שורה של הצעות רציניות. לדבריהם, אנשי האוצר מגלים כוונות טובות לסכם את המו"מ בזמן הקרוב והוסיפו כי במידה והאוצר "רציני" הרי שההסכם קרוב מאי פעם.
 
בימים האחרונים גבר הלחץ על האוצר לבוא לקראת עובדי הנמלים, לסכם את המו"מ ובכך להימנע משביתה. הלחץ בא מגופים מרכזיים ובינהם התאחדות התעשיינים, איגוד המשתמשים בהובלה ימית, לשכת הספנות ואחרים.