ההסתדרות דחתה את הצעת ביה"ד הארצי לעבודה

ההסתדרות העבירה לממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי, תשובה שלילית על ההצעה של ביה"ד הארצי לעבודה לפיה השביתה בנמלים תיפסק, העובדים יחזרו לעבודה סדירה למשך שלושה שבועות ובמהלכם יתנהל מו"מ אינטנסיבי, כשבתקופה זו נציגי המדינה לא יפעילו את הצווים הנזכרים בחוק


00:00 ,27.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בינתיים התאחדות התעשיינים מתכוונת להגיש תביעות אישיות כנגד ראשי הועדים

ההסתדרות העבירה לממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי, תשובה שלילית על ההצעה של ביה"ד הארצי לעבודה לפיה השביתה בנמלים תיפסק, העובדים יחזרו לעבודה סדירה למשך שלושה שבועות ובמהלכם יתנהל מו"מ אינטנסיבי, כשבתקופה זו נציגי המדינה לא יפעילו את הצווים הנזכרים בחוק.

בינתיים העבודה בנמלים נמשכת ברמת תפוקות נמוכה, כאשר עובדי הנמלים עובדים "ללא מוטיבציה". נכון להיום, 27 יולי 2004, בשעה 09.00 הגיע מספר אוניות המטען בשלושת הנמלים ל- 50, לפי הפירוט :

מחוץ לנמל
אוניות בנמל-
בתהליך עבודה /המתנה
נמל
14
10
נמל חיפה
8
13
נמל אשדוד
3
2
נמל אילת
25
25
סה"כ- 50


התאחדות התעשיינים מתכננת תביעות אישיות

התאחדות התעשיינים מתכוונת להגיש תביעות אישיות כנגד ראשי הועדים בנמלי חיפה ואשדוד. יחד עם זאת, הוחלט בין מנכ"ל רשות הנמלים, עמוס רון, לבין יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, עודד טירה, להמתין להתייעצויות בין כל הגורמים, ביממה הקרובה, מתוך כוונה לבחון האם אפשר לפתור את הסכסוך "בדרכי הסכמה", לפני כל פעולה כלשהיא.

היום בשעה 16:00 תתקיים ישיבת חירום של הארגונים הכלכליים וישיבת חירום נוספת של איגוד המשתמשים מתוכננת למחר בבוקר.