ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל משעה חברותו באית"ל

במכתב למר מנדי זלצמן, דובר רשות הנמלים ומ"מ יו"ר הנהלת אית"ל, עם העתקים למנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, שבמסגרתה פועלת אית"ל, לחברי הנהלת אית"ל ולחברי ארגון התאגידים, מודיעה הנהלת הארגון על החלטתה ומנמקת אותה בכך שאין היא רואה בפעולות אית"ל תרומה מהותית כלשהי


00:00 ,23.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
נודע לנו כי הנהלת ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל החליטה, בישיבתה האחרונה, להשעות את החברות בארגון אית"ל (ארגון ישראלי לתובלה ולוגיסטיקה).
 
במכתב למר מנדי זלצמן, דובר רשות הנמלים ומ"מ יו"ר הנהלת אית"ל, עם העתקים למנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, שבמסגרתה פועלת אית"ל, לחברי הנהלת אית"ל ולחברי ארגון התאגידים, מודיעה הנהלת הארגון על החלטתה ומנמקת אותה בכך שאין היא רואה בפעולות אית"ל תרומה מהותית כלשהי למגזר סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל.
 
יחד עם זאת, הנהלת הארגון מוסיפה כי תחזור ותדון בנושא בעתיד, במידה ופעילות אית"ל תצדיק את החברות בה, ויהיה בעצם החברות באית"ל ערך מוסף ממשי למגזר סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל.
 
בתגובתו של מר מנדי זלצמן נמסר כי הנהגת ארגון התאגידים זומנה ב- 21/08/2002 לפגישה עם הנהלת אית"ל.
 
כידוע, אית"ל פועל בחסות רשות הנמלים והרכבות, רשום כעמותה ומטרתו העיקרית היא לסייע בהגברת היעילות והפחתת העלויות בסחר הבינלאומי בכלל ובתנועת המטענים בפרט, לאורך כל חוליות השרשרת הלוגיסטית. זאת, על ידי שיפור וייעול שיטות השינוע והגברת התיאום בין כל גורמי ההובלה הימית, היבשתית והאווירית, לבין היצרנים וגורמי השיווק והמסחר.