ארגון הגג של סוכני המכס יקיים דיון בנושא גניבות מסמכים בנמלים

לאור ריבוי המקרים בהם נגנבים מסמכים מחוליות שונות הפועלות לאורך השרשרת הלוגיסטית וההשלכות הביטוחיות הנובעות מגניבת המסמכים, לגבי סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים, קיבלה הנהלת האיגוד פנייה מד"ר אלברטו ליאוצי מחברת הביטוח "אליהו" המבקש לקיים דיון בנושא


00:00 ,03.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הכוונה היא כי בתום הדיון תילקחנה החלטות אופרטיביות. הדיון יתקיים במשרדי לשכת המסחר תל-אביב באולם הועד ב- 27 ביולי 2003 בשעה 15:00.

מארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים נמסר כי לאור ריבוי המקרים בהם נגנבים מסמכים מחוליות שונות הפועלות לאורך השרשרת הלוגיסטית וההשלכות הביטוחיות הנובעות מגניבת המסמכים, לגבי סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים, קיבלה הנהלת האיגוד פנייה מד"ר אלברטו ליאוצי מחברת הביטוח "אליהו" המבקש לקיים דיון בנושא.

מטרת הדיון הינה בראש ובראשונה ללבן את הנושא ולנסות, בשיתוף פעולה עם ציבור סוכני המכס, להקטין את התופעה הפוגעת לא רק בסוכני המכס אלא גם ובעיקר בלקוחותיהם. ד"ר ליאוצי מבקש לכלול במסגרת הנושא את הסוגיות העוסקות בגניבת מסמכים, אישורי משטרה, בדיקות מכס.

הכוונה היא כי בתום הדיון תילקחנה החלטות אופרטיביות.

הדיון מיועד, בנוסף למנכ"לים וסמנכ"לים, גם ובעיקר למנהלי סניפים בנמלי הים, אשדוד וחיפה. הדיון יתקיים במשרדי לשכת המסחר תל-אביב באולם הועד ב- 27 ביולי 2003 בשעה 15:00.

המעונינים לקחת חלק בדיון מתבקשים ליצור קשר עם הגברת לבנת קיזנר בלשכת המסחר, באמצעות טלפון 5631019 03, פקס: 5621245 03.