איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת קורא למכ"ל חנ"י לפעול למניעת שיבושים בדגון

יונה ליכטנשטיין, מזכ"ל איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת לשינוע גרעינים ומספוא (ע"ר), פנה הבוקר אל מנכ"ל חברת נמלי ישראל עמוס רון, לפעול ולנסות להגיע להבנות עם כל הגורמים בכדי למנוע שיבושים בפעולתן של ממגורות דגון. זאת בעקבות סכסוך העבודה שהכריזו העובדים


00:00 ,01.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יונה ליכטנשטיין, מזכ"ל איגוד המשתמשים בתובלה ימית בתפזורת לשינוע גרעינים ומספוא (ע"ר), פנה הבוקר אל מנכ"ל חברת נמלי ישראל עמוס רון, לפעול ולנסות להגיע להבנות עם כל הגורמים בכדי למנוע שיבושים בפעולתן של ממגורות דגון. זאת בעקבות סכסוך העבודה שהכריזו העובדים לפני ימים אחדים
 
כזכור, לפני כשבוע הוכרז סכסוך עבודה על ידי עובדי ממגורות דגון בחיפה באשור ההסתדרות, שמשמעו, כי במלאת שבועיים ממועד ההכרזה יוכלו העובדים לפתוח בעיצומים.
 
"אין לנו כוונה לקבוע עמדה לגופו של הסכסוך, אך ברור מעל לכל ספק הנזק העצום העלול להגרם למשתמשי הממגורות, אם אמנם ינקטו עיצומים ע"י העובדים", כתב יונה ליכטנשטיין.
 
הוא ציין במכתבו כי לטעמו, אין כלל ספק שהאחריות לפעילותן הסדירה של הממגורות היא על חנ"י, וזאת מכיון שחנ"י היא שמקבלת מצד אחד את תשלומי המשתמשים ומהצד השני מנהלת ומוסרת את ההפעלה לגורמים הנקבעים על ידה, בהתיימרה לפקח על פעולתם.
 
"אנו קוראים להנהלת חנ"י להגיע ללא דיחוי להבנות עם כל הגורמים הקשורים להפעלת הממגורות, כדי למנוע שיבושים בפעולתן, שתוצאותיהם למשתמשים וללקוחותיהם חמורות".

 

עמוס רון: ניתן לצדדים למצות התהליכים בטרם נתערב

עמוס רון, מנכ"ל חברת נמלי ישראל, אמר בתגובה למכתבו של ליכטנשטיין: "אנו נאפשר לצדדים הנוגעים בדבר למצות את כל התהליכים בטרם נתערב".