FCC ערכה היום אירוע השקה לרגל כניסת Hanjin לישראל

לאירוע הלקוחות הגיע שגריר קוריאה בישראל ומנהל השיווק והמכירות של החברה באירופה. יוני איזקוב: "נעשה ככל יכולתנו על מנת להפוך את חברת הנג'ין לחברה מובילה בישראל" שגריר קוריאה: שירות ישיר חיוני ביותר למיצוב הקשר בין שתי הארצות


00:00 ,11.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

 כניסתה של ענקית הספנות מקוריאה Hanjin Shipping ממשיכה לעורר עניין רב. בשעות הצהרים נקבצו בגעש כמאתיים לקוחות, נציגי מגזרי הספנות והלוגיסטיקה וכמובן מנהלי חברת FCC שנבחרה לייצג את Hanjin בישראל, באירוע לקוחות אשר השיק את כניסת החברה לישראל.
 
את האירוע כיבד בנוכחותו כבוד שגריר קוריאה בישראל, קאק-סו שין.
 
יוני איזקוב מנכ"ל FCC, ציין בדבריו כי הוא שמח להיענות לאתגר כניסתה של חברת הספנות הקוריאנית, וציין כי זהו יום חג למדינת ישראל שחברה רב לאומית בסדר גודל של הנג'ין בוחרת לקפוץ בה למים העמוקים.
 
יוני איזקוב הודה בדבריו למרקוס פילד, מנהל השיווק והמכירות באירופה של חברת הנג'ין, על מאמציו להביא את הנג'ין לישראל, והבטיח לו כי "נעשה ככל יכולתנו על מנת להפוך את חברת הנג'ין לחברה מובילה בישראל".
 
מר פילד, שנכח כאמור באירוע, ציין בדבריו כי מדובר בפרק חשוב מאוד בתולדות הנג'ין. מר פילד ציין כי "בחברת הנג'ין אנו מתייחסים ללקוחות שלנו כמו אל שותפים שלנו, ואני מקווה ששיתוף הפעולה העסקי שלנו שמתחיל עכשיו יתפתח גם בעתיד ויהפוך למשהו מיוחד. תבואו לעבוד איתנו!"
 
שגריר קוריאה בישראל, מר קאק-סו שין, אמר כי "מאז שהגעתי לישראל בשנה שעברה ייחסתי חשיבות רבה לקשר בין שתי ארצותינו באמצעות הים והאוויר. שירות ישיר חיוני ביותר למיצוב הקשר בין שתי הארצות, ואני מרוצה מאוד שהחזון שלי מתגשם עם פתיחת משרדיה של חברת הנג'ין בישראל".
 
כזכור, בחודש אפריל השנה החליטה Hanjin למנות את אף.סי.סי שיפינג כנציגתה הבלעדית בישראל. אף.סי.סי הינה מיזם משותף של L.L.S Blue Enterprise, קוראל שירותי ים, ופליינג קרגו בע"מ ואת החברה מנהל יוני איזקוב, מנכ"ל קוראל שירות ים.
 
במסגרת זו, חברת Hanjin משווקת את הקו כקו אקספרס לנמלי יוון וישראל והוא ייקרא GIX – Greece Israel Express.
 
את הקו מפעילה Hanjin ביחד עם שותפותיה בברית ה-CKYH, חברות הספנות Cosco, K Lineו- Yang Ming. במסגרת השירות פועלות כיום 7 אוניות מכולה בנפח 3,000 TEU כל אחת אשר פוקדות את הנמלים הבאים:
 
Shanghai – Ningbo -  Hong Kong – Shekou – Singapore – Ashdod – Piraeus – Thessaloniki – Singapore - Hong Kong - Shanghai
 
חברת Hanjin Shipping הינה החברה השמינית בגודלה בעולם. לרשותה עומד צי של 88 אניות מכולה המציעות קיבולת מקסימלית של 348 אלף TEU. החברה צפויה להצטייד בשנים הקרובות ב-23 אניות מכולה נוספות שיגדילו את סך הקיבולת ב-129 אלף TEU נוספים.