יו״ר ההסתדרות לרה״מ: החזירו פעילות הרכבת לסדרה

ארנון בר-דוד, יו״ר ההסתדרות, במכתב לרה״מ נתניהו: עיכוב פתיחת הרכבת יפגע בחזרת העובדים למקומות עבודתם. כותב: נדהמתי לגלות כי שר התחבורה החליט לעכב מיוזמתו את פתיחת שירותי רכבת ישראל לציבור הנוסעים, בשל עבודת תשתית


13:33 ,27.04.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, פנה לפני זמן קצר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, וקרא לו  להשיב את עבודת הרכבת לסדרה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ״שירותי הרכבת נדרשים לעובדים הגרים בפריפריה ובכלל, לצורך הגעה מהירה אל העבודה וממנה״, כתב יו״ר ההסתדרות.

 

עוד כתב יו״ר ההסתדרות בר-דוד, לראש הממשלה, נתניהו: ״נדהמתי אתמול לגלות כי שר התחבורה אישר בקולו, בהקלטה שפורסמה, כי החליט לעכב מיוזמתו את פתיחת שירותי רכבת ישראל לציבור הנוסעים, בשל עבודת תשתית. צר לי כי שר התחבורה אינו מבין את הצורך הבסיסי של ציבור הנוסעים הנזקק לשירותי הרכבת, על מנת לחזור לעבודה סדירה ולהתפרנס, בפרט בימים אלה. אין כל מקום להעמקה נוספת של הקשיים והמשבר הכלכלי, העוברים על המשק הישראלי בכלל, ועל ציבור העובדים בפרט״.

 

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו, להחזיר את עבודת רכבת ישראל לסדרה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ״שירותי הרכבת נדרשים לעובדים הגרים בפריפריה ובכלל, לצורך הגעה וחזרה מהירה אל העבודה וממנה. צר לי כי שר התחבורה אינו מבין את הצורך הבסיסי של ציבור הנוסעים, להתפרנס״.