השר כץ: אלחם בשיבושים של ועד עובדי הרכבת

שר התחבורה כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי שיבושי העבודה ברכבת ישראל הם לא מאבק על זכויות עובדים ״אלא התנהגות מאפיונרית שאוחזת בנוסעים כבני ערובה למען גחמות ואינטרסים אישיים. אני נחוש לשים לדבר הזה סוף״


12:34 ,17.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה ישראל כץ פרסם לפני שעה קלה בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו טען כי בכוונתו ל״שים סוף״ לשיבושים העבודה של ועד העובדים ברכבת ישראל.

 

השר כץ כתב כי ״יו״ר ועד עובדי הרכבת גילה אדרעי, בגיבוי ניסנקורן וחבריו בהסתדרות, לא מאפשרת: הצבת 3 קטרים חשמליים חדשים בקו הרכבת ירושלים- ת״א, העברת קרונות דאבל - לפתרון בעיית הצפיפות הקשה בקו נהריה - חיפה - ת״א, השלמת החשמול ונסיעות ישירות בקו ירושלים - ת״א, הכשרת נהגי קטר חדשים להרחבת הפעילות.

 

״זה לא מאבק על זכויות עובדים - זו התנהגות מאפיונרית שאוחזת בנוסעים כבני ערובה למען גחמות ואינטרסים אישיים. אני נחוש לשים לדבר הזה סוף כשם שעשיתי לפני 7 שנים, כאשר אדרעי נשלחה הביתה והרכבת עלתה על הפסים״.

 

נציין כי אתמול פורסם שגילה אדרעי דורשת התנצלות מהנהלת רכבת ישראל.

 

רכבת ישראל: לחזור למשא ומתן ממוקד בתום לב

 

מהנהלת רכבת ישראל נמסר בתגובה כי ״ההתנצלות היחידה הנדרשת היא רק כלפי ציבור הנוסעים, אשר סובל שבועות ארוכים מהתעמרות של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי, הבוחרת לפעול באמצעים פיראטיים ולא חוקיים.

 

כך היה לפני חודשיים, כאשר הבריאו נהגי הקטר באורח פלא לאחר התערבות יו״ר ההסתדרות, כך היה לפני חודש, כשראשי ועד העובדים התפרצו בפראות לרשת החירום, ועצרו תנועתן של מאות רכבות בכל הארץ, וכך היה ביום שישי האחרון, כאשר עובדי הפיקוד החלימו בדרך נס עם התערבות ההסתדרות.

 

אנו מצפים מראשות הוועד ומההסתדרות להפסיק את ההשבתות הפיראטיות, להסיר את הצעדים הארגוניים הפוגעים בנוסעים, ולחזור למשא ומתן ממוקד בתום לב״.