ראש אגף המטענים באל על הודיע על פרישתו מתפקידו

אתמול הודיע דני שפירא למנכ"ל אל על, באופן מפתיע, על רצונו לפרוש מתפקידו כמנהל אגף המטען. מנכ"ל החברה הודה לדני שפירא על תרומתו הרבה לחברה ולקידום פעילות הטסת המטענים שלה. יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס, מר אמיר שני, פנה למנכ"ל אל על בכדי לקיים פגישה דחופה ב


00:00 ,19.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
אתמול הודיע דני שפירא למנכ"ל אל על, באופן מפתיע, על רצונו לפרוש מתפקידו כמנהל אגף המטען. מנכ"ל החברה הודה לדני שפירא על תרומתו הרבה לחברה ולקידום פעילות הטסת המטענים שלה. יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס, מר אמיר שני, פנה למנכ"ל אל על בכדי לקיים פגישה דחופה בנושא בכדי לנסות ולמנוע את התפטרותו של שפירא

מחברת אל על נמסר כי דני שפירא, ראש אגף מטענים בחברה, הודיע על רצונו לפרוש מתפקידו בחברה, לאחר שנמצא כי קיבל כרטיסים לאירוע ספורט מלקוח של החברה.

עמוס שפירא, מנכ"ל החברה, מסר כי על אף שלא התעורר חשד לכך שניתנה טובת הנאה כלשהי בתמורה, ואמונתו כי לא הייתה לדני שפירא או ללקוח שהיה מעורב במקרה כל כוונה פסולה במעשה, הוא רואה בחומרה התנהגות זו המהווה חריגה מנורמות ההתנהגות הנדרשות ממנהל בכיר בחברה.

מנכ"ל החברה הודה לדני שפירא על תרומתו הרבה לחברה ולקידום פעילות הטסת המטענים שלה.

טרם נקבע מחליף לראש אגף מטענים ולוח זמנים לפרישתו.

בתוך כך, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מר אמיר שני, פנה הבוקר אל מנכ"ל אל על, מר עמוס שפירא, על מנת לקיים פגישה דחופה בנושא, מתוך מטרה שמנכ"ל אל על ישקול שנית באם לקבל את רצונו של דני שפירא לפרוש.

אמיר שני אמר כי דני שפירא היה ועודנו אחד מהמקצוענים הגדולים שיש בענף הטסת המטענים והשילוח. "דני נמצא בענף שנים רבות. הוא מלווה את ענף התובלה, את היבואנים והיצואנים, תקופה לא מבוטלת, הוא משכמו ומעלה ופרישתו לא תשרת אף אחד", ציין.

אמיר שני ציין כי מטרת הפגישה עם עמוס שפירא היא בראש ובראשונה לחזק את ידיו של דני שפירא ושנית, לבקש ממנכ"ל אל על לשקול בשנית ולא לקבל את התפטרותו של דני שפירא. "אנו חושבים שהוא יותיר אחריו חלל גדול והוא עוד יכול לתרום רבות לענף המטענים של אל על בפרט ולענף התעופה והשילוח הבינלאומי בכלל", אמר שני.