" לגורמים במשרד התחבורה, אשר בדקו את נתוני ממן, לא היה מושג על תהליכי פעילות ממן והאגרות הרבות אשר נאלצים היצואנים לשלם בגין כל משלוח יצוא, זאת הבנתי תוך כדי בדיקת הנושא מול אנשי משרד התחבורה. כידוע לך, היצואנים נאלצים להאבק בתופעת האגרות וההיטלים המושטים עלינו מזה שנתיים. וכעת יאלצו לשלם כ- 30-40 מליון ש"ח בשנה לממן ", כתב מר שחר.
מר שחר אף ציין כי חברת ממן פועלת כמונופול בלעדי ולכן, היצואנים, ביחד עם ארגון הגג של סוכני המכס, איגוד לשכות המסחר ומכון היצוא פועלים במרץ מזה מספר שנים לביטול המונופול. " לאחרונה פירסם גם הממונה על ההגבלים העיסקיים פרשנות התומכת בדרישתנו וכי הסכם רשות שדות התעופה עם הממ"ן היו הסכם כובל ", כתב.
עוד נמסר כי מכתבים, אשר הועברו לשר התחבורה ואנשי משרדו, על מנת שנכנס לדיון מיידי בנושא לא נענו עד כה בחיוב ולכן נאלצה הנהלת פורום מטען אוויר לבקש מוועדת הכלכלה לקיים דיון דחוף בנושא.
מר שחר סיכם וכתב כי "פורום מטען אוויר", המאגד בתוכו מאות יצואנים ויבואנים והפועל בחסות המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי, מקבל פניות רבות ודרישה מפורשת לביטול עדכון צו המחירים.