נמשך הסכסוך בין ארגון הגג של סוכני המכס וחברת ממן בנושא ההנחות באגרות האחסון בעת העצומים

נמשך הסכסוך בין ארגון הגג של סוכני המכס לבין חברת ממן בסוגיית ההנחות בתשלום אגרת אחסון בעקבות עיצומי עובדי המכס. אמש פורסם מכתבו של עו"ד שמואל גרוסמן , בשל ארגון הגג של סוכני המכס, שהופנה אל מר אלי דלאל, מנכ"ל ממן, שבו הביע עו"ד גרוסמן את השגתו נוכח דרישת


00:00 ,18.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
נמשך הסכסוך בין ארגון הגג של סוכני המכס לבין חברת ממן בסוגיית ההנחות בתשלום אגרת אחסון בעקבות עיצומי עובדי המכס. אמש פורסם מכתבו של עו"ד שמואל גרוסמן , בשל ארגון הגג של סוכני המכס, שהופנה אל מר אלי דלאל, מנכ"ל ממן, שבו הביע עו"ד גרוסמן את השגתו נוכח דרישת ממן לקבל מצבור סוכני המכס את רשימת לקוחותיהם ופרטיהם לצורך מתן ההנחות באופן ישיר מבלי לערב בכך את סוכני המכס.

מנגד, שיגר אמש עו"ד ראובן משולם, היועץ המשפטי של חברת ממן מכתב תגובה חריף שהופנה אל עו"ד גרוסמן ואל הנהלת ארגון הגג, ובו טען עו"ד משולם כי ממן רוצה להבטיח כי מההנחה יהנו במישרין ציבור היבואנים והיצואנים.

נראה כי הרוחות עדיין סוערות בסוגייה, ולכן, עו"ד גרוסמן שיגר הבוקר מכתב נוסף אל עו"ד משולם ובו מביע הוא מציין כי תשובתה של ממן משדרת חוסר אמון כלפי סוכני המכס ומקוממת, וזאת כי לראייתו, מתשובתם עולה כי סוכני המטען חשודים כמי שיעלימו את סכומי ההנחה מלקוחותיהם.

" לא יעלה על הדעת שסוכני המטען המשלמים ישירות אליכם את אגרות האחסנה, כמו גם תשלומים אחרים, והם גם אלה שיזמו ולחצו לקבלת ההנחה עבור לקוחותיהם, יהיו כה חסרי אמינות בעיניכם. מתעורר הרושם שהדרישה לקבל את רשימת הלקוחות וכתובותיהם נעשתה מתוך מטרה זרה, שלא ממין העניין. מכל מקום מרשנו אינו סבור שיש להיעתר לדרישתכם הבלתי מוצדקת ואנו חוזרים ודורשים כי החזרי אגרות האחסנה, ככל שיש לכם אכן כוונה אמיתית להחזירן - יוחזרו לסוכני המטען ששילמו אותן ", כתב עו"ד גרוסמן.