ישראייר פותחת מחדש את מוקד הלקוחות בשדרות

לאחר אירועי ה-7 לאוקטובר חברת התעופה הישראלית נאלצה לסגור את המוקד בשדרות ולפעול במתכונת חירום של מתן שירות לקוחות על ידי עובדים במטה החברה בגבעתיים. הילה הרמולין רונן, סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר: יצאנו בקמפיין גיוס מאסיבי


13:28 ,20.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ישראייר פתחה לפני 7 שנים מוקד שירות ומכירות טלפוני בשדרות במרכז ״מול 7״ שהעסיק כ-40 עובדים. לאחר אירועי ה-7 לאוקטובר חברת התעופה הישראלית נאלצה לסגור את המוקד בשדרות ולפעול במתכונת חירום של מתן שירות לקוחות על ידי עובדים במטה החברה בגבעתיים לצד עבודה של חלק מהעובדים שפונו משדרות

 

בימים אלו ישראייר החליטה לפתוח את המוקד בשדרות מחדש מתוך שליחות וציונות ורצון לחזק את העיר ולספק פרנסה לתושבים של ישובי העוטף והסביבה. החברה החלה בגיוס עובדים תושבי האזור לטובת מוקד השירות והמכירה.

 

הילה הרמולין רונן, סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר: ״בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס מאסיבי למוקד השירות והמכירה שלנו בשדרות. מוקד השירות של ישראייר הוקם בשדרות לפני כמה שנים מתוך אידיאולוגיה לייצר מקומות תעסוקה בדרום. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל המוקד הפסיק לפעול ושב לפעילות מצומצמת בתחילת מרץ. אנו מחפשים נציגי שירות ומכירה ומנהלי משמרת למוקד בשדרות, שייהנו מתנאים משופרים, הטבות כרטיסי טיסה ועבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת״.