אל על: השעיית הטיסות תימשך עד סוף אוגוסט

החברה החליטה על המשך השעיית הטיסות לנוכח המשך המגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על הנוסעים הנכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים למדינה. גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על: ״חלק מהדברים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו״


11:30 ,16.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על החליטה כי נוכח המשך המגבלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים נכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים לישראל, היא תאריך את משך ההפסקה הזמנית של טיסותיה עד ליום 31 באוגוסט 2020. החברה מבצעת כיום פעילות מטען מצומצמת.

 

מנכ״ל אל על, גונן אוסישקין, ציין באיגרת לעובדים כי גם אם החברה תשוב לטוס לאחר סוף אוגוסט, החזרה מחל״ת תהיה מדורגת ותואמת את הפעילות והביקוש לטיסות.

 

באיגרת שהוציא מנכ״ל אל הוא כתב כי ״קשה עדיין לחזות מתי ואיך יסתיים המשבר, אך כבר עתה ניתן לומר כי חלק מהדברים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו״.

 

מר אוסישקין הוסיף כי ״אני מאמין היום ביתר שאת כי יש לנו את הכלים לצלוח ביחד את המשבר הזה ולצאת כשידינו על העליונה – המדינה לצדנו, העם כולו מחזק ותומך בצורך לשמור את התעופה הלאומית, ואנו נעשה הכל בכדי לא לאכזב, לעמוד בתכנית העסקית״.

 

מנכ״ל אל על התייחס להסכם שנחתם לאחרונה מול סקטור הטייסים – למרות שהם נעדרו מהחתימה על ההסכם, וכתב כי ״ההסתדרות היא הגוף הראשי המוסמך לחתום על ההסכם וההחלטה שלהם לחתום באה לאחר שיח ארוך, שקוף ופתוח בו נחשפו ראשי ההסתדרות למצבה של החברה״.