בעיות בשחרור מטעני מזון המגיעים לסוויספורט; ייתכן הסדר תוך 48 שעות

במסוף החדש לא קיימת תחנת הסגר של משרד הבריאות ומשלוחי המזון מועברים לתחנת ההסגר בממן. מנכ"ל סוויספורט: אנו פועלים נמרצות להשגת הסדר עם משרד הבריאות, המטענים עוברים לממן על חשבוננו


00:00 ,15.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במסוף החדש לא קיימת תחנת הסגר של משרד הבריאות ומשלוחי המזון מועברים לתחנת ההסגר בממן. מנכ"ל סוויספורט: אנו פועלים נמרצות להשגת הסדר עם משרד הבריאות, המטענים עוברים לממן על חשבוננו
 
למערכת port2port הגיעו ידיעות כי בעקבות העובדה כי במסוף המטענים האווירי של סוויספורט אין תחנת הסגר של משרד הבריאות מתגלעים קשיים באישורי המזון המגיעים לארץ באמצעות המסוף.
 
לדברי מקורות יודעי דבר, משלוחי מזון המגיעים כאמור למסוף סוויספורט, מועברים לתחנת ההסגר של משרד הבריאות הנמצאת במסוף ממן, והדבר גורם ללקוח הסופי הוצאות כספיות נוספות וכן עיכובי בזמני שחרור המשלוח.
 
יחד עם זאת, משלוחי תרופות שמגיעים למסוף סוויספורט משוחררים מהמסוף עצמו שכן מינהל הרוקחות בממן יוזם הגעה של הרוקח אל מסוף סוויספורט- דבר שאינו קורה במינהל המזון אשר אינו שולח נציג מטענו למסוף סוויספורט אלא דורש, כאמור, כי המשלוח המזון יגיע אל תחנת ההסגר הנמצאת בממן.
 
בשיחה שערכה מערכת port2port עם אמנון אברהם, מנכ"ל סוויספורט, הודה אברהם כי שחרור משלוחי המזון במסוף נתקל בקשיים, אך הוסיף כי חברת סוויספורט מתמודדת עם הבעיה ומעבירה את המטענים לממן – ללא תשלום נוסף מצד הלקוחות. אברהם הוסיף כי בתיאום מוקדם מול החברה ניתן לעשות זאת בלוח זמנים קצר מאוד.
 
מר אברהם הוסיף וציין כי סוויספורט פועלת בצורה נמרצת מול מנהל המזון הארצי במשרד הבריאות, מר אלי גורדון, ומול ד"ר עופרה חבקין, הרופאה המחוזית, והוא מאמין כי בתוך 48 שעות יימצא הסדר שיאפשר את ביצוע בדיקות המזון במסוף עצמו.
 
שלמה שרון, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, התייחס למתרחש במסוף סוויספורט ואמר כי "ברור שהדבר יוצר בעיה מסוימת" והוסיף כי הוא מקווה שהבעיה תטופל על ידי סוויספורט במהירות וכי למיטב ידיעתו החברה מטפלת בנושא.