אל על ערכה קבלת פנים לנציגי המשלחים הבינ"ל

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי, אגף המטען של חברת אל על קיים אמש במלון "דן פנורמה" בתל אביב ערב קבלת פנים לנציגי המשלחים הבינלאומיים ולסוכני מטען אויר. הכנס נפתח בשעה 19:30 בדברי ראש אגף מטען באל על, מר דני שפירא, שדיבר על עליית נפח המטען, והעניק


00:00 ,22.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי, אגף המטען של חברת אל על קיים אמש במלון "דן פנורמה" בתל אביב ערב קבלת פנים לנציגי המשלחים הבינלאומיים ולסוכני מטען אויר.

הכנס נפתח בשעה 19:30 בדברי ראש אגף מטען באל על, מר דני שפירא, שדיבר על עליית נפח המטען, והעניק פרס לתחנה המצטיינת של אל על בהונג קונג ולמנהלה מר פרלמן.

מנכ"ל אל על, מר עמוס שפירא, ציין שבשנה האחרונה עלה חלקה של אל על במטעני אויר מ- 42% ל- 52% מכלל מטעני האויר ששונעו. כן ציין עוד כי בעיתות מלחמה אל על תמיד תהייה החברה שתשרת את המדינה לעומת חברות אחרות שניתן לשער שתפסקנה את הפעילות. מר עמוס שפירא הודה לכל הסוכנים והמשלחים העובדים עם אל על .

בשם המשלחים הבינלאומיים נשא דברים מר אמיר שני, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, אשר בירך את חברת אל על והוסיף שהמשלחים צריכים להמשיך ולשתף פעולה עם חברת אל על, משום שבעיתות שלום, כמו גם בעיתות מלחמה, ממשיכה חברת אל על לשרת את צרכי המשק והמדינה.

לאחר זאת, נפגשו הסוכנים עם מנהלי התחנות של אל על באוירה נעימה ולבבית, ונהנו ביחד מהופעה אמנותית וארוחת ערב.