שלמה שרון נבחר פה אחד ליו"ר החדש של ארגון התאגידים

בבחירות שנתקיימו הבוקר במלון הילטון בתל אביב, בחרו נציגי ארגונים החברים בארגון התאגידים של סוכני המכס, פה אחד, בשלמה שרון ליו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס. בנוסף לשרון, נבחרו נורה סיפרמן, ראובן קריאף, שרון סופרין ושאול רמון לחברי ועד ההנהלה של הארגון


00:00 ,23.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

בבחירות שנתקיימו הבוקר במלון הילטון בתל אביב, בחרו נציגי ארגונים החברים בארגון התאגידים של סוכני המכס, פה אחד, בשלמה שרון ליו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס. בנוסף לשרון, נבחרו נורה סיפרמן, ראובן קריאף, שרון סופרין ושאול רמון לחברי ועד ההנהלה של הארגון.
 
לאחר היבחרו נשא שלמה שרון דברים. הוא בירך את הנוכחים והודה לכל חברי הארגון שהשתתפו באסיפה הכללית. "אני מאד מודה על האמון שנתתם בי. אני בטוח שנצליח לקדם את הארגון ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים שאמיר, קודמי, העמיד".
 
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, שנשא דברים, פנה אל שלמה שרון ואמר: "תמשיך להנהיג את הארגון, לפחות כפי שהיה עד היום".
 
שרון הודה לאוריאל לין ולאיתן רוב על שבאו לארוע ועל הברכות החמות שבירכו. "אני בטוח ששיתוף הפעולה שהנחיל אמיר, עם הגופים השונים, יימשך גם בעתיד".
 
שלמה שרון, עו"ד בהשכלתו, נשוי לשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, אביו של אודי שרון, סמנכ"ל DHL, עובד בתחום מאז 1978. בין השנים 1981 – 1984 שימש כנציג טרנסכלל בארה"ב. לאחר מכן כיהן משנה למנכ"ל טרנסכלל, ומנכ"ל טרנסכלל סחר, בעקבות המיזוג. כיום משמש שרון כסגן יו"ר קבוצת טרנסכלל סחר.
 
בעבר כבר כיהן שרון בתפקיד יו"ר אירגון התאגידים וחבר נשיאות לשכת המסחר בתל אביב.
 
שרון מכהן כיום, בנוסף, כיו"ר ACI וחבר ועדת המנהלים של אוברסיז קומרס, TNT ישראל, Open Sky וטרנס בטח – סוכנות לביטוח.