קריאף אלבטרוס מונתה כסוכנה הבלעדי של JAS בישראל

קריאף אלבטרוס מונתה כסוכנה הבלעדי של JAS בישראל, בתום משא ומתן שארך מספר חודשים, וכלל סדרה של ביקורים הדדיים בין נציגי הצדדים, בדיקות כלכליות מקיפות וכדו'. כידוע, השותף העיקרי ב- JAS הינו בנק שויצרי שלא חסך בבדיקות בקרב החברות הישראליות. על הנציגות התמודד


00:00 ,11.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת קריאף אלבטרוס מונתה כסוכנה הבלעדי של JAS בישראל, בתום משא ומתן שארך מספר חודשים, וכלל סדרה של ביקורים הדדיים בין נציגי הצדדים, בדיקות כלכליות מקיפות וכדו'. כידוע, השותף העיקרי ב- JAS הינו בנק שויצרי שלא חסך בבדיקות בקרב החברות הישראליות. על הנציגות התמודדו 8 חברות סה"כ, כאשר קריאף אלבטרוס נמצאה כמתאימה ביותר. מנגד, יציבותה הכלכלית של קבוצת JAS שיכנעה את קריאף אלטרוס לקדם את המהלך.

הבעלים של החברה, מר ברוני ביאג'ו, מסר כי הקבוצה נמצאת בימים אלה בעיצומו של משא ומתן לרכישת רשת גלובלית גדולה בעולם, דבר אשר עשוי לחולל תפנית נוספת בהתפתחות הקבוצה.

עוד נמסר כי לחברת קריאף אלבטרוס, שהינה חלק מקבוצת קריאף, קבלת הנציגות הינה קפיצת מדרגה משמעותית, אך כמו כן נשמרת לה הזכות לשמר את סוכני הבוטיק של החברה כגון אלבטרוס איטליה, קריאף אלבטרוס טיואן וטוטאלפלאן פורטוגל ועוד.

לדברי מר ברוני, הסיבה לבחירתה של קריאף אלבטרוס נעוצה במדיניות הניהול השמרנית והעקבית של החברה שהצעידה את החברה קדימה, ובכך התאימה מאד לאופייה של JAS. מר ברוני התחייב אישית בפני מר קריאף כי יהיה ערב אישית להצלחת JAS ישראל, ובעתיד הקרוב צפויות לדבריו מספר הפתעות שיגרמו לקבוצה להכנס למעגל החמישיה הפותחת בישראל.

מחברת קריאף אלבטרוס נמסר כי החברה מציגה גידול מתמיד גם בתקופת מיתון, עובדה הנובעת מיכולת שימור הלקוחות מצד אחד ומאידך כניסת לקוחות חדשים באמצעות מערך שרות אישי ומקצועי.

לאחרונה נכנסו לחברה לקוחות אסטרטגיים מתחום התרופות ותוך כדי כך נכנסה החברה לתחומי הלוגיסטיקה בקצוות השונים. הקבוצה מדווחת כי סיימה לאחרונה פרוייקט הראשון מסוגו בישראל על בסיס DDP, להקמת מתקן לטיהור מי שפכים, עבור חברת BATEMAN בדרום אפריקה. בפרוייקט זה הובלו לארץ עשרות מכולות ומאות משלוחים אוויריים.