בית המכס תל אביב-יפו, בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מקיימים בימים אלו סקר משוב על טיב השירות, באמצעותו ניתן לבחון את מידת שביעות הרצון משירותי בית המכס תל אביב-יפו וזאת מתוך מטרה לשפר את השירות הניתן ללקוח.
בית המכס ת"א-יפו שם לו למטרה לשפר את השירות הניתן ללקוחותיו. כחלק מהפעילויות הנעשות בבית המכס, מבקשת הנהלת המכס לבדוק את טיב השירות הניתן ביחידות התש"ר והתפ"ג וזאת באמצעות אותו סקר משוב שהופץ בימים אלו ושנערך בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס.
שלמה שרון, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס, ציין כי הארגון רואה חשיבות רבה למילוי השאלון, לא רק כאמצעי לבירור טיב השירות אלא גם ובעיקר לאיתור הנקודות בהם יש צורך לשפר תהליכים אשר יעזרו לזירוז השירות ולייעול מערך הפניות למכס.
"מדובר על שיתוף פעולה עם המכס במהלך חשוב ביותר והארגון יעשה הכל להצלחתו", סיכם שלמה שרון.
סקר משוב טיב שירות בבית המכס ת"א-יפו
בית המכס תל אביב-יפו, בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מקיימים בימים אלו סקר משוב על טיב השירות, באמצעותו ניתן לבחון את מידת שביעות הרצון משירותי בית המכס תל אביב-יפו וזאת מתוך מטרה לשפר את השירות הניתן ללקוח
00:00 ,22.03.2005
עשוי לעניין אותך
21.03.2005
נבחרה נשיאות חדשה לרשפ"ת בראשותו של יעקב פרי
21.03.2005
בית אריזה חדש לירקות ולפירות נחנך במושב תומר בבקעת הירדן
21.03.2005
אלאלוף: אניה ראשונה פורקת מכולות בנמל היובל
21.03.2005
לשכות המסחר: קבלנים חיצוניים מקבלים אחוזים כנגד הצלחתם להגדיל את חיובי הארנונה ברשויות רבות
21.03.2005
אולמרט: תוספת תקציב למדען הראשי – איתות חשוב למשקיעים ולמשק
21.03.2005
שטרית: קו הרכבת בין ירושלים לבית שמש יחל לפעול בעוד שלושה שבועות