סקר משוב טיב שירות בבית המכס ת"א-יפו

בית המכס תל אביב-יפו, בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מקיימים בימים אלו סקר משוב על טיב השירות, באמצעותו ניתן לבחון את מידת שביעות הרצון משירותי בית המכס תל אביב-יפו וזאת מתוך מטרה לשפר את השירות הניתן ללקוח


00:00 ,22.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

 בית המכס תל אביב-יפו, בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, מקיימים בימים אלו סקר משוב על טיב השירות, באמצעותו ניתן לבחון את מידת שביעות הרצון משירותי בית המכס תל אביב-יפו וזאת מתוך מטרה לשפר את השירות הניתן ללקוח.
 
בית המכס ת"א-יפו שם לו למטרה לשפר את השירות הניתן ללקוחותיו. כחלק מהפעילויות הנעשות בבית המכס, מבקשת הנהלת המכס לבדוק את טיב השירות הניתן ביחידות התש"ר והתפ"ג וזאת באמצעות אותו סקר משוב שהופץ בימים אלו ושנערך בשיתוף עם ארגון הגג של סוכני המכס.
 
שלמה שרון, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס, ציין כי הארגון רואה חשיבות רבה למילוי השאלון, לא רק כאמצעי לבירור טיב השירות אלא גם ובעיקר לאיתור הנקודות בהם יש צורך לשפר תהליכים אשר יעזרו לזירוז השירות ולייעול מערך הפניות למכס.
 
"מדובר על שיתוף פעולה עם המכס במהלך חשוב ביותר והארגון יעשה הכל להצלחתו", סיכם שלמה שרון.