ממן: אין דרך לתת הנחות בגין עיצומי עובדי המכס

בתשובה למכתבו של מר אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מיום ה-11.05.2003 אל מר אלי דלאל, מנהל כללי של ממן, נמסר בתשובה כי לממן נגרמו הוצאות כבדות בגין עיצומי עובדי המכס, ולכן אין היא רואה לצערה הפעם, כל דרך להעניק


00:00 ,20.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בתשובה למכתבו של מר אמיר שני, יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מיום ה-11.05.2003 אל מר אלי דלאל, מנהל כללי של ממן, נמסר בתשובה כי לממן נגרמו הוצאות כבדות בגין עיצומי עובדי המכס, ולכן אין היא רואה לצערה הפעם, כל דרך להעניק הנחות בדמי האחסנה במסוף המטענים.
מר דלאל מוסיף עוד במכתבו כי, "ציבור לקוחות ממן אינו "אשם" אמנם בקיום עיצומי עובדי המכס, אך כך גם ממן, ולא ניתן לצפות ממנה לספוג הפסדים מעל הדרוש בשל כך".

כזכור, במכתבו מה-11.05.2003 כתב מר אמיר שני: משקלה הסגולי הגבוה של ממן במערך סחר החוץ של מדינת ישראל והעובדה כי חלק ניכר ממטעני היבוא והיצוא עוברים דרכה מחייבת, לדעתנו, את ממן לאמץ מדיניות אחראית כלפי לקוחותיה ולתמוך, בתקופה קשה זו, באמצעות הנחות מדמי אחסנה, בכל אותם יבואנים ויצואנים אשר תשלומיהם מהווים את גורם ההכנסה הרב ביותר של ממן בתקופות רגיעה. ברצוני לציין בפניך כי הנהלת רשות הנמלים והרכבות נענתה בחיוב לפניות אשר הופנו אליה עוד במהלך גל העיצומים הקודם וקיבלה על עצמה לספוג חלק מדמי האחסנה בהם חויב ציבור לקוחותיה".