יוסי ביבאס מצטרף להנהלת ארגון התאגידים של סוכני המכס

יוסי ביבאס, מנכ"ל חברת אחים ביבאס בע"מ, התמנה כחבר הנהלה בארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, במקומו של שאול רמון שמסיים בימים אלה את תפקידו בניולוג ומתמנה למנהל אזור ישראל בצים


00:00 ,13.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יוסי ביבאס, מנכ"ל חברת אחים ביבאס בע"מ, התמנה כחבר הנהלה בארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, במקומו של שאול רמון שמסיים בימים אלה את תפקידו בניולוג ומתמנה למנהל אזור ישראל בצים.
 
בשיחה עם כתבנו ציין יוסי ביבאס כי הוא רואה בענף עמילות המכס והשילוח ענף מקצועי ביותר הדורש גיוס כח אדם איכותי במיוחד. "בעתיד, רק החברות המקצועיות ביותר ישרדו", ציין. ומשום כך רואה ביבאס חשיבות רבה בארגון התאגידים ובפעילותיו השונות התורמות להרמוניה מקצועית ואישית בין חברות מתחרות למען שיפור השירות ללקוח.
 
חברת אחים ביבאס, אותה מנהל יוסי, הינה ביסודה חברה משפחתית, הפועלת 60 שנה בשוק מאז היווסדה בשנת 1945, בתחומי העמילות והשילוח הימי, האווירי והיבשתי ומתמחה בין השאר ביצוא ויבוא של תוצרת חקלאית, בעלי חיים, מוצרי מזון מקוררים ודוגמאות למעבדות. ביבאס פעיל בארגונים ה"ירוקים" הפועלים בעולם למניעת הכחדת בעלי חיים הנמצאים בסביבה הטבעית שלהם.
 
ביבאס מצטרף אל חברי ההנהלה הנוכחית המורכבת משלמה שרון היו"ר ומראובן קריאף, יואב אלי ושרון סופרין.